Gå til innhold
Fiskersiden

Rigor Mortis får sin første 12er i tipping


Rigor Mortis
 Share

Recommended Posts

:)

Full jubel for min første 12er på tippekupongen. Svimlende NOK 3060,- ble den totale premien. Hadde halvgardert HU på Brann-Lillestrøm i går, og kan fortsatt ikke skjønne at Lillestrøm IKKE scora på den siste sjansen sin på overtid. Det var jo bare å chippe ballen over keeper`n...Dette ville ha gitt U, og en premie på ca NOK 8000,-...

Ja,ja...skitt au.

Juhuu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel hatt 18 12'ere og da stort sett i din størrelsesorden på premien.

Hadde en gang en midtukekuppong (landskamper) - enkle rekker - ganger med 5 - gikk inn og jeg fikk 732,- eller noe sånt på 5 12'ere........

Men den jeg husker best var da Derby gålla 2 min på overtid - nr. 10 Johnson (eller noe sånt). Hadde 11 riktige (alle var ferdigspilt med unntak av Derby kampen) og satt å så på kuppongen på TV når det plutselig blinka og min sikre H gikk inn og jeg fikk kroner 57088,-.

Jeg skrek rett ut og min bestemor kom løpende og lurte på om hun skulle ringe legen... :lol:

Dere trenger ikke å sende trussel-/tiggebrev - det var i 1993/1994 og øl flaskene er allerede panta :))

Gratla med 12'ern - den neste blir større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den jeg husker best var da Derby gålla 2 min på overtid - nr. 10 Johnson (eller noe sånt). Hadde 11 riktige (alle var ferdigspilt med unntak av Derby kampen) og satt å så på kuppongen på TV når det plutselig blinka og min sikre H gikk inn og jeg fikk kroner 57088,-

he he, har faktisk aldri hatt tolv riktige. En sesong gikk jeg solid overskudd på tippinga, da jeg hadde premie i omtrent hver runde, masse elvere ble det den gangen, men største premien var på kun drøyt 2500,-. Den runden satt jeg med 11 riktige da det var snaut ti minutter igjen; hadde sikker U på Norwich-Everton, men Everton ledet 3-0. Så satte Norwich inn en fantastisk sluttspurt, og på overtid utliknet de til 3-3, og plutselig satt jeg med 12 riktige og en premieprognose på rundt 60.000,-. Men tror dere ikke at Norwich scorte et fjerde mål nesten fem minutter på overtid, og dermed ble det bare 11 likevel... :):lol: Nå har jeg faktisk sluttet med fotballtipping. Tipper heller Lotto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis.

Hvor mye tippa du for da?

128 kr, dvs 7 halvgarderinger, som gir noe sånt som 1 stk 12er, 7 stk 11er og 21 stk 10ere...

he he, har faktisk aldri hatt tolv riktige. En sesong gikk jeg solid overskudd på tippinga, da jeg hadde premie i omtrent hver runde, masse elvere ble det den gangen, men største premien var på kun drøyt 2500,-. Den runden satt jeg med 11 riktige da det var snaut ti minutter igjen; hadde sikker U på Norwich-Everton, men Everton ledet 3-0. Så satte Norwich inn en fantastisk sluttspurt, og på overtid utliknet de til 3-3, og plutselig satt jeg med 12 riktige og en premieprognose på rundt 60.000,-. Men tror dere ikke at Norwich scorte et fjerde mål nesten fem minutter på overtid, og dermed ble det bare 11 likevel... :):lol: Nå har jeg faktisk sluttet med fotballtipping. Tipper heller Lotto.

Min hittil største engangsutbetaling på tippinga var på ca 8000,- på nittitallet en gang. Jeg tusla småfull på vei hjem etter nachspiel, og leverte en ukritisk gøtse-kupong på veien. Den gikk inn med en najs 11er, og fattige ett mål unna 12ern på snaue halv-millionen. Det var skikkelig opptur på en ellers sørgelig bakrus kveld husker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hittil største engangsutbetaling på tippinga var på ca 8000,- på nittitallet en gang. Jeg tusla småfull på vei hjem etter nachspiel, og leverte en ukritisk gøtse-kupong på veien.

Min nest største kom etter den samme måten :blush:

Siste møte/kurs før OL på Lillehammer startet og vi var selvfølgelig på fylla om kvelden. Forsov oss til dagen etterpå, sjanglet halv groggy inn på Narvesen, kjøpte brus og slengte inn en kuppong (ikke gøtse kuppong, men....), mistet en del av kurset med vant 15 eller 17 lapper :D

Trenger fremdeles ikke å sende tiggerbrev/trusselbrev for 0L var i 1994 og penga er allerede drukket opp.

Tippet mye på 90'tallet og vant en del penger. Lenge siden siste nå......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.