Gå til innhold
Fiskersiden

Kveldens film


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

Clintern er konge :)

Ihvertfall med poncho og sigar :)

KONGELIG, YES ! :)

For en neve dollar, sigarelloen i munnviken, enn om den mannen hadde spilt Morgan Kane.

Det hadde vært saker.

"The good, the bad and the ugly", Clint. Men også en annen herremann jeg hadde sansen for på den tiden.

Lee Van Cleef - et blikk som eggen på et økseblad :D Drømmen var også at han skulle spille inn noen Morgan-filmer :blush:

Har de sluttet å lage gode westernfilmer ? :angry2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

KONGELIG, YES ! :)

For en neve dollar, sigarelloen i munnviken, enn om den mannen hadde spilt Morgan Kane.

Det hadde vært saker.

"The good, the bad and the ugly", Clint. Men også en annen herremann jeg hadde sansen for på den tiden.

Lee Van Cleef - et blikk som eggen på et økseblad :D Drømmen var også at han skulle spille inn noen Morgan-filmer :blush:

Har de sluttet å lage gode westernfilmer ? :angry2:

Det er en helt syk stemning i disse tre nevnte Clinternfilmene...musikken er jo bare helt Uberkonge.

Sergio Leone, var det ikke det han het han som fikset musikken..

Må jo være dame ThorEH for å ikke like disse filmene..:)

Tja - kommer du fra Trøndelag, er rimelig enspora, går meg skinnvæst og liker aller best karsk så tipper jeg nok at Segal er kongen ja :)

edit :

Det neste blir vel at du skal påstå at van Damme er en god skuespiller...

Det er snakk om primat-underholdning, og ikke en øvelse i hvordan Seagal tolker rollen sin.

Det er snakk om å ligge vanrett på sofaen med en pris snus og kuulen mens Seagal banker dusinvis av gansters og redder etpar strøkne berter.

Det er snakk om å fore hodet med lettfordøyelig action uten mening, og koble av.

Du har rett i Trøndelag og enspora by the way. Karsk og skinnvest er helbom, men najs try.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er snakk om å ligge vanrett på sofaen med en pris snus og kuulen mens Seagal banker dusinvis av gansters og redder etpar strøkne berter.

Nei, da ser jeg heller "once upon a time.." - altså en klassisk western. Før Segal altså - men lettfordøyelig action er ikke for meg ensbetydende med Segal eller van Damme - men mer i retning James Bond, Bourne-trilogien osv. Det bør jo være noe som ligner på historie, eller skuespill over nivået til Janne Formoe og Kapteil Sabeltann i en film - hvor enn lettfordøyelig det skal være

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da ser jeg heller "once upon a time.." - altså en klassisk western.

Åååh! Den er fin den! En av de bedre. Kan runde av kvelden med Butch Cassidy and the Sundance Kid, så blir man virkelig underholdt :blush:

Det er en helt syk stemning i disse tre nevnte Clinternfilmene...musikken er jo bare helt Uberkonge.

Sergio Leone, var det ikke det han het han som fikset musikken..

Må jo være dame ThorEH for å ikke like disse filmene..:angry2:

Det er snakk om primat-underholdning, og ikke en øvelse i hvordan Seagal tolker rollen sin.

Det er snakk om å ligge vanrett på sofaen med en pris snus og kuulen mens Seagal banker dusinvis av gansters og redder etpar strøkne berter.

Det er snakk om å fore hodet med lettfordøyelig action uten mening, og koble av.

Du har rett i Trøndelag og enspora by the way. Karsk og skinnvest er helbom, men najs try.

Ennio Morricone. Sergio Leone regisserte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bra western men må si at Deadwood serien er scorer høyt hos meg. Og latterlig billig på bensinstasjonen da, 200,- for sesongen, altså for 10 timer super manneunderholdning.

Anbefales, med forbehold om at man tåler banning og ellers dårlig moral og styggedom i alle mulige varianter. Bringer fram latteren innimellom også, befriende fritt for tårepressetriks og andre dametilpasninger.

Må vel kunne si at Deadwood er mannegreier, jeg gidder ikke å prøve å få kona til å se på en gang.. :blush: men nå har vel ikke alle svigerfar i menighetsrådet heller da.. :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja - kommer du fra Trøndelag, er rimelig enspora, går meg skinnvæst og liker aller best karsk så tipper jeg nok at Segal er kongen ja :o

edit :

Det neste blir vel at du skal påstå at van Damme er en god skuespiller...

Van Damme ikveld- Wake of death :lol:

http://www.viasat4.no/index.php?option=com...149&Itemid=1099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fikk du med deg godfilmen på enten tv3 eller viasat4 i går ? DET er spørsmålet

:o Eg går ut frå at det var "We were soldiers" med ma Mel Gibson, og ikkje ein av Banditfilmane du meinte, Thor. Ein god film som syner galskapen og idiotien i krig, og kva for offervilje mennesker kan yta dersom dei vert hjernevaska av overtydande politikkarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Eg går ut frå at det var "We were soldiers" med ma Mel Gibson, og ikkje ein av Banditfilmane du meinte, Thor. Ein god film som syner galskapen og idiotien i krig, og kva for offervilje mennesker kan yta dersom dei vert hjernevaska av overtydande politikkarer.

Nei, det var vel heller "Walk the Line" - bomma jeg med kanal ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Iron Man og Hancock på en dag, fordi begge to hovedkarakterende kunne fly og begge filmene var nye.

Og: Hancock sugde vilt, Iron Man rocka vilt.

Iron man var en skikkelig godfilm som ga masse underholdning og ble aldri kjedelig. Anbefales :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.