Gå til innhold
Fiskersiden

Kveldens film


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...
  • 5 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Vansdkelig valg ikveld.

Viasat4 sender "PAyback" som jeg har sett før- helt ok action-underholdning.

TV3 sender nr 3 i rekken av "Bring it on"- cheerleader triologien med HAyden PAnette i hovedrollen. Denne har jeg ikke sett, men har forstått det slik at "BRing it on" triologien er helt der oppe med Gudfaren og RingenesHerre triologiene så dette er et vanskelig valg azz....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Tja - kommer du fra Trøndelag, er rimelig enspora, går meg skinnvæst og liker aller best karsk så tipper jeg nok at Segal er kongen ja :)

edit :

Det neste blir vel at du skal påstå at van Damme er en god skuespiller...

:) Segal er god underhaldning, han er ingen stor skodespelar, same uttrykket 95% av filmane, men det er god tidtrøyta og set ikkje krav til hjernevirksamhet. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var "tøft" med Segal de 2 første gangene, men så kom det drøssvis med filmer av ham senere, med litt ensporet action. Akkurat som med gutta i Trinity 1 og 2. Herregud hvor mye rart de gjorde etterpå.

Minner litt om Bronson han Segal, eller Dirty Harry. Ingen nåde :lol: Knekk ei arm i ny og ne !

Men uansett, titter alltid på filmene hans :)

Ingen er nå som Clinter`n da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt sjokkert over at det går an å nevne Clint Eastwood og Steven Seagal i samme sammenheng...

Kapring på åpent hav var fin. Erika Eleniak halvnaken og stålbjelker gjennom folk. der har du en helaften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.