Gå til innhold
Fiskersiden

Kveldens film


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nettopp kommet inn fra fisketur og fluekasteshow.

Blir nok TVèn ikveld og dersom jeg ikke setter på en av de nye DVDène fra Købenturen står valget mellom disse 3:

TV3:

Robin Hood-Tvenes prins. Denne ahr mans ett før. helt ok underholdning, irriterende med TV3 reklame men man kan jo ta en FS og røykepause under reklamen også

Viasat4:

Gothika- ikke hørt om denne, men utfra beskrivelsen ikke helt min greie. Reklamepauser

TVNorge

Johnny English- har jeg sett denne mon tro? Sikkert avslappende humor, men 20min nyhetspause i film er og blir teit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp kommet inn fra fisketur og fluekasteshow.

Blir nok TVèn ikveld og dersom jeg ikke setter på en av de nye DVDène fra Købenturen står valget mellom disse 3:

TV3:

Robin Hood-Tvenes prins. Denne ahr mans ett før. helt ok underholdning, irriterende med TV3 reklame men man kan jo ta en FS og røykepause under reklamen også

Viasat4:

Gothika- ikke hørt om denne, men utfra beskrivelsen ikke helt min greie. Reklamepauser

TVNorge

Johnny English- har jeg sett denne mon tro? Sikkert avslappende humor, men 20min nyhetspause i film er og blir teit...

Tyvenes prins suger. Og den går på TV3.

Gothika er ganske fet, men det er samme jævla reklamekjøret på Viasat4.

Johnny English suger.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tv2 og NRK er de eneste kanelene som vet hvordan man viser film.

Tv2 har vel vanligvis _1_ "Se hva som skjer" pause på 20sek, og NRK har ingen pauser.

TvNorge har jo siden de starta opp for en del år siden nå kjørt på med den Aktuelt og været dritten sin.

INGEN er interessert i en 25minutters pause for å vise 'nyheter' og været under NATTFILMEN kl 02.30 en tirsdagsnatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.