Gå til innhold
Fiskersiden

Villmarksliv nr 06/08


Recommended Posts

Jeg var i postkassen og hentet dagens post og der lå siste VL også. Gledet meg til å kommer hjem og lese masse flott stof.

Slik ble det ikke, jeg bladde kjapt gjennom bladet og reagerte på hvor mye reklame det var.

Jeg talte meg gjennom bladet og kom fram til at av 148 sider var det hele totalt 58 helsider med reklame.

På tide å få litt lesestoff i bladet ellers så er det slutt på VL for mitt vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en fare for at VL faller litt mellom alle stolene (les spesialtidsskriftene). Og reklame er dessverre et nødvendig onde for oss lesere; det er vel den viktigste inntektskilden til utgiveren. Løsningen er jo å lage flere sider; det koster relativt sett lite i forhold til hva man kan få igjen i form av økte reklameinntekter, skjønt det fins vel et metningspunkt et sted her også? Og et tykkere blad skal forhåpentligvis fylles med mer stoff. Hvor lett er det å skaffe dét?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde være mange her inne som kunne bidra med både bilder & tekst som økte kvaliteten på VL. Har skrevet noe om ryper der, og de betalte slett ikke så verst - så trø til med stoff om suter, karpe, ålekvabbe & what not..! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv fått avvist 4 artikler hos Villmarksliv med bra fotogrunnlag - og mye bakgrunnsinfo. Både om fisketurisme, karpefiske og ren utvidet fangstrapport. Etter det ga jeg opp og beholder heller alle bildene selv. Er ikke så gira på 2 lapper at jeg må prostituere meg med laksefluer og svenskepilk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare VL som ryker til om det ikke bedrer seg.

For en måned siden gav jeg Jeger hund og våpen sparken etter å ha vært flittig leser siden første nummer for 14 år siden.

Så nå går det bare i Donald og Supermann.

Endret av Taxisvein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.