Gå til innhold
Fiskersiden

Håkjerringfiske 21-25 juni


namsenlaks
 Share

Recommended Posts

Da ser det ut til at jeg nok engang før ødelagt planene min pga drittvær her på nordsjøen....

Nå er det blikkstille vann, men på torsdag når jeg skal hjem så er seff været på vei opp og man kan glemme at det lander noe helikopter her på denne balja :P:lol::)

Så hvis det er noen som vil prøve seg på håkjerring og svartskate, er det bare å sende meg PM for mere info...

Men jeg krysser fingre og tær på at det blir landingsforhold her... men hvis noen skulle takke ja tidlig i uka, så får de plassen uansett om jeg kommer meg hjem eller ikke....

Jeg har utstyr hvis det skulle være problem.

Shimano TLD II 30 med 65lbs powerpro.

60-100lbs stang

Så det er bare å hyle ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest forumet her, som ligner mistenkelig på en fortsettelse av AOF nr6, håper jeg inderlig at du kommer deg i land og skriver en rapport om annet enn fettfinner. Om ikke du gjør det håper jeg andre kan ta over plassen og få noen fine dager med takklene nede i dypet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er såååå klar for denne turen og har vært det i lang tid,men jeg visste at det kunne bli et problem allerede da jeg takket ja til tilbudet.

Men det er ikke torsdag enda , så det er håp i hengende snøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er livet verdt å leve igjen :lol::D:)

Bare få kommet seg hjem i morra nå å hentet utstyr, så nå er det ikke ei håkjerring i verden som kan føle seg trygg :)

MMS og Blogg oppdateringer skal komme med jevne mellomrom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er livet verdt å leve igjen :):D:D

Bare få kommet seg hjem i morra nå å hentet utstyr, så nå er det ikke ei håkjerring i verden som kan føle seg trygg :)

MMS og Blogg oppdateringer skal komme med jevne mellomrom ;)

Håper dere lykkes, men la det bli igjen en til meg da. Blir tur senere i sommer på oss. (håper jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.