Gå til innhold
Fiskersiden

En brukerundersøkelse


Recommended Posts

I 14 dager nå vil vi kjøre en brukerundersøkelse gjennom en av våre samarbeidspartnere for å kartlegge hvem brukerne er, hvor gamle de er osv for å fremover blant annet å kunne skreddersy et enda bedre oppplegg for våre brukere. Det er derfor fint om så mange som mulig gjennomfører undersøkelsen.

De som er medlemmer av forumet og deltar i undersøkelsen, og poster sin interesse i denne tråden når de har gjort den, vil være med i trekningen av en premie. Vinneren trekkes blant de som har gjennomført undersøkelsen, og poster i denne tråden, ved undersøkelsens slutt.

Det enkleste for oss er å kjøre undersøkelsen som popup da det innebærer minst mulig programmering for oss. Vi forsøker egentlig unngå dette, men dette ene unntaket vil vi tillate oss i de 14 dagene undersøkelsen nå går.

På forhånd takk til alle som gjennomfører.

Direktelink:

http://www.mediatotal.no/survey/surveyjuni...ite=Fiskersiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De som er medlemmer av forumet og deltar i undersøkelsen, og poster sin interesse i denne tråden når de har gjort den, vil være med i trekningen av en premie. Vinneren trekkes blant de som har gjennomført undersøkelsen, og poster i denne tråden, ved undersøkelsens slutt.

Blir premien sendt ut òg?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Enten er det for å gi brukerne bedre tilbud, eller så er det å gi samarbeidsparterne et bedre grunnlag for markedsføring. Jeg velger å tro det jeg vil om den saken .......... ;)

Kan jo hende at det å gi samarbeidspartnerene et bedre grunnlag for markedsføring vil bidra til å kunne skreddersy et enda bedre opplegg for brukerene? Synes de virker rimelig genuine de som driver her, og det kunne vært spennende å se hva de fikk til med noe mer ressurser. Jeg tipper at vi som brukere får mer igjen dersom redaksjonen får mer igjen og... :)

Og, jeg svarer gjerne på undersøkelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan svare jeg hvis premien er en ukes laksefiske hvor dere forhandler med kona mi i forkant :)

Kanskje en uke spa er en fin premie, så kunne du sende kona avgårde og så slipper både vi og du og forhandle...

Blir premien sendt ut òg?

:)

En uke laksefiske blir så dyr i porto å sende ut grunnet pakkens omfang, men vi får forhandle med Posten....

Ellers har vi funnet ut at de fleste postkontorerer rundt her bare blir krøll. Så etter at vi begynte la KIS sende ut fra Karmøy har vi hatt lite problemer med at ting ikke kommer frem i hvertfall....

Herlig land! Skal annonsene spisses mot målgruppe nå :P

Here's a clue for ya: Vi liker å fiske og prate drit på nett

Tja - kanskje vi da finner ut at vi kan lage TO nettsider. Fiskersiden.no og Skitprat.no så kan vi spisse tilbudet for de som kanskje bare er opptatt av det ene.... Ellers må det vel være gunstigere om vi kan sile mot annonser som brukerne har interesse av enn å bare kjøre på med annonser for damebind og gyngehester...

Jeg vil også gjerne vinne en ukes laksfiske - ferdigforhandlet med dama og sjefen !!!

Hva mer er premien enn bare en ukes laksefiske? Hører det med hushjelp på hytta også? Og klepper som bærer tingene mine og mikser drinker langs elvebredden? :D

Kanskje en uke spa er en fin premie, så kunne du sende kona avgårde og så slipper både vi og du og forhandle...

Håver har du jo, videofotograf også. Vi får evt forhandle med dem i forhold til drinkmiksing og bæring....

Tja. Enten er det for å gi brukerne bedre tilbud, eller så er det å gi samarbeidsparterne et bedre grunnlag for markedsføring. Jeg velger å tro det jeg vil om den saken .......... ;)

Må vel være gunstigere om vi kan sile mot annonser som brukerne har interesse av enn å bare kjøre på med annonser for damebind og gyngehester...

Eg kan svare på ndersøkelsen:)

Suverent!

Kan jo hende at det å gi samarbeidspartnerene et bedre grunnlag for markedsføring vil bidra til å kunne skreddersy et enda bedre opplegg for brukerene? Synes de virker rimelig genuine de som driver her, og det kunne vært spennende å se hva de fikk til med noe mer ressurser. Jeg tipper at vi som brukere får mer igjen dersom redaksjonen får mer igjen og... ;)

Og, jeg svarer gjerne på undersøkelsen :)

Her har vi gutten som tenker litt lengre enn nesa rekker ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers må det vel være gunstigere om vi kan sile mot annonser som brukerne har interesse av enn å bare kjøre på med annonser for damebind og gyngehester...

Må vel være gunstigere om vi kan sile mot annonser som brukerne har interesse av enn å bare kjøre på med annonser for damebind og gyngehester...

Hva med å forsøke å sile vekk alt som ikke har med fisking å gjøre? Crazy guess, men jeg tipper reklame for fiskeutstyr kan være veien å gå.

Har ikke noe imot å svare på undersøkelsen. Mulig det blir tullesvar, så hvis det plutselig dukker opp reklame for damebind og gyngehester vet dere hvem dere kan skylde på.

Mvh Oz

PS: Gyngehester?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gyngehest er den nye vinen, følger dere ikke med på trendene nede i Telemark?

Her er det hjemmebrent som er den nye vinen. Og den gamle vinen. Generelt vinen. gyngehester har vi ikke sett noe til, men vi har stor suter.

Trond: Jeg finner deg ikke, så du har nok gjemt deg kjempegodt. Jeg vinner alltid i gjemsel.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Jeg stiller opp, svarer og blir forbanna på alt og alle hvis jeg ikke får FETE premier som takk for at jeg disponerte min utrolig dyrebare tid til en slik undersøkelse. :)

Hva gyngehest og hjemmebrent angår, så kan man kanskje konkludere med at det er bra at de to tingene sjelden brukes sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller opp, svarer og blir forbanna på alt og alle hvis jeg ikke får FETE premier som takk for at jeg disponerte min utrolig dyrebare tid til en slik undersøkelse. :D

Hva gyngehest og hjemmebrent angår, så kan man kanskje konkludere med at det er bra at de to tingene sjelden brukes sammen?

ikke av OZ, kan nok tenke meg det er viktigere enn fiske for han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å forsøke å sile vekk alt som ikke har med fisking å gjøre? Crazy guess, men jeg tipper reklame for fiskeutstyr kan være veien å gå.

Har ikke noe imot å svare på undersøkelsen. Mulig det blir tullesvar, så hvis det plutselig dukker opp reklame for damebind og gyngehester vet dere hvem dere kan skylde på.

Mvh Oz

PS: Gyngehester?!?

Her må jo enhver tenke på seg selv :) Fiskeutstyr er vel de fleste enige om at er noe man vil ha, ellers må jo f.eks reiser, firhjulstrekkere, båter eller fotoutstyr være mer interessant enn f.eks damebind eller ladyshave.... gyngehest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.