Gå til innhold
Fiskersiden

Til informasjon og advarsel


Recommended Posts

...for andre som måtte finne det for godt å benytte samme fremgangsmåte for å fremme evt saker.

En bruker er pr i dag utestengt for 1 mnd for brudd på reglement om en bruker pr person. De 3 andre brukerne til denne personen er sperret for posting.

Det er godt mulig enkelte tror de kan "lure" redaksjonen, men etter snart 10 år med drifitng av forum på internett har jeg en vioss følelese av når ting skurrer. Og ved sjekk så har jeg rett i 99% av atilfellene. I tillegg er forumet satt opp til å sjekke og rapportere uregelmessigheter ifm IP-adresser, mailadresser osv ved jevne mellomrom for å unngå saker med flere brukere pr person.

Det finnes ganske mange andre måter å fremme evt saker og skape debatt på enn å lage seg flere brukere. De fleste av måtene har med argumentasjon å gjøre.

Reglene om en bruker pr person er der blant annet for å unngå slike saker, som når de avsløres bare skaper negativitet rundt evt posistive diskusjoner. En annen grunn er at man skal slippe "juks" i forbrukerforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet at jeg er både ken og kenbring? Ligger ikke noe bak det anet en problemer med å huske passord. Det er da ikke et sannsynlig forsøk på undercover heller! :)

Full kontroll på den og også hvorfor. Om en tid får jeg muligheten til å slå sammen brukere og da vil dine 2 bli slått sammen og du vil bli informert på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har fritidsproblemer forstår jeg, men dette er det flere brukere som har vist om leeeenge.

Ikke jeg, men ble fortalt dette av en F.S bruker for en stund siden at flere brukere hadde flere "nick" her.

Fint at dere rydder opp :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.