Gå til innhold
Fiskersiden

Det å være litt snill.


bjarneul
 Share

Recommended Posts

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg fisker fordi jeg er steintoillat. Stein hakke toillat.

Melder meg på utsagnet :) Men gjelder kun laksefiske, må få understreke det.

Det er liksom en litt annen dimensjon, enn å sitte på fjellet med duppen eller noen spinnere.

Hvor mange år har jeg sagt at nå skal jeg slutte med dette tullet, Rigor. :) Verre enn narkotika jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at mange fra trønderbataljonen, (hei Irvin) har vært rimelig krasse mot en fyr som hevdet matauk som grunn god nok til å fiske.

Vil derfor fortelle folket om mine beveggrunner for å drive med fisking:

1: Jeg fisker fordi jeg synes det er artig, jeg får frisk luft, og jeg kommer i nærkontakt med natur.

2: Jeg fisker fordi jeg og familien min spiser masse fisk.

3: Jeg fisker fordi fisk er en ressurs jeg kan høste av.

Årsaker til at jeg muligens burde slutta å fiska:

1: Intensiv lesing av politisk korrekthet på Fiskersiden

2: Bøye nakken fordi man ikke er artsjeger

3: Fordi jeg ikke oppfyller sportsfiskekravene satt av fiskernes bin ladener. :)

Selvsagt gir jeg fullstendig f.... :)

Hei bjarne, matauk er da god nok grunn til å fiske det. Det er bare at mange andre (meg inkludert), ikke fisker FORDI vi har lyst å fylle fryseren, men fordi vi rett og slett liker å fiske for fiskingens skyld. Sportsfiske altså. Dette er jo i samsvar med de tre første punktene du satt opp, jeg er faktisk enig med alle tre. Jeg synes ikke du bør slutte å fiske Bjarne, de aller fleste i Norges land er da ikke artsjegere, men trives med fiskingen likevel. Og hva du gjør med fisken du får på land er det ingen som bryr seg om - med mindre det strider mot loven eller overskrider normale normer for behandling av levende vesener.

Ha en fortsatt god dag Bjarne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit Triturus :)

Venter fremdeles på svar fra Christer GJ, og vil bare legge til at hva oz måtte mene er selvsagt totalt uinteressant.

Mekelig at herrene KIS og Ørud, som ellers rykker ut ved minste anledning, aksepterer at folk kalles "dust" her inne på forumet. Er det vesentlig hvem som kaller folk ting tro?

Synes f.eks at det ikke er greit å kalle folk man er uenig med kuruke, so det ble gjort av en storbruker av siten. At det aksepteres fra enkelte gjør siden tristere for oss som liker likhet. Hvis jeg synes at herr Stumo er ei hælvetes rasshøl, kan jeg da skrive det uten å forvente å bli forvist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekelig at herrene KIS og Ørud, som ellers rykker ut ved minste anledning, aksepterer at folk kalles "dust" her inne på forumet. Er det vesentlig hvem som kaller folk ting tro?

Nå har det seg slik at de to du etterlyser er henholdsvis på ferie og opptatt med flytting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noen fratar deg lysten til å fiske kan du da ikke klandre de for, snarere skyldes det dine syn på ting og at du ikke kan akseptere at andre fisker av totalt andre grunner enn deg. Og hvem har blitt sint på deg for at du tar ørret til middag? Hvem er det egentlig som rakker ned på andres fangster og fiskegleder? Kaster du stein må du forvente av det kommer fjell tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi er inne på offentliggjøring av PM, var det svaret på denne du mente?

"VASADAILL!"

"Hvorfor kaller du meg en stut?

Skjønner ikke det se3lv om du og jeg har avvikende meninger. Skjønner at språket ditt, som knapt kjønnsmoden, slett ikke tangerer mitt men det får da være måte på kjepphøy arroganse fra yngel helt uten livsreferanser."

??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oz ;)

Vær så snill og shut the ***** up! Greit? Du sier masse, men det er uten innhold og substans. Hva misliker du egentlig? Si det rett ut, og unngå å ta en Christer.

Pass munn din, gutt! Jeg misliker slike tråder der trådstarter (i dette tilfellet du), ikke har noen annen intensjon enn å provosere og være frekk. Kutt det ut og begynn å oppfør deg som det voksne mennesket du påstår du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.