Gå til innhold
Fiskersiden

Ny gjeddepers!


jan-olof
 Share

Recommended Posts

Startet tidlig idag med fiske etter gjedde i øyeren, startet bra med fisk på 4,5 på bottom bouncing med mort, men så var det stille i mange timer før jeg trodde jeg hadde fått en stor tømmer stokk på wobbleren. Skjønte fort det var storgjedde da den ga noen fete rykk, hvilken feeling å ha en sånn på stanga. Aldri hatt sånn tyngde på stanga så det bare måtte være over 10kg. Etter intens kamp i 10-15min. så fikk jeg dratt den fort opp i båten, målt, veid og måpet over ny pers, nesten dobbelt så stor som fra før, 11,3kg og 114cm. Hvilken dag!!! :D:D:)

61007_s.jpg

Flere bilder kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet tidlig idag med fiske etter gjedde i øyeren, startet bra med fisk på 4,5 på bottom bouncing med mort, men så var det stille i mange timer før jeg trodde jeg hadde fått en stor tømmer stokk på wobbleren. Skjønte fort det var storgjedde da den ga noen fete rykk, hvilken feeling å ha en sånn på stanga. Aldri hatt sånn tyngde på stanga så det bare måtte være over 10kg. Etter intens kamp i 10-15min. så fikk jeg dratt den fort opp i båten, målt, veid og måpet over ny pers, nesten dobbelt så stor som fra før, 11,3kg og 114cm. Hvilken dag!!! :D:):)

61007_s.jpg

Flere bilder kommer

Grattis med ny pers og prakt eksemplar.. ønsker det snart blir meg.. har jaktet der i øyern lenge :D

kull start på dagen gitt

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.