Gå til innhold
Fiskersiden

Champions League 08/09


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syntes at Aalborg har fått den best tenkelige pulje !!

Jeg kommer jo fra Aalborg og sett med mine øjne har de IKKE en sjanse for at komme videre !!!! men det bliver moro at se dem få stryk av de store gutta....

ikke som i kvalliken hvor de først fikk Bosnisk og deretter Litauisk motstandere... tror aldrig at der har vert en lettere vei til CL-gruppespill i historien for et Skandinavisk hold enn de har hatt i år....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Champions League 08/09, Hvem vinner? Valg

Dustespørsmål! Har jo skjønt for lengst at fotball har du heller ikke greie på, men å ikke ha fått såpass åpenlagte sannheter synes jeg er å blottlegge seg noe i overkant!!

Svar:

Manchester United

The Almighty Reds

...og det selv om han derre norske gutten har lagt opp eller blitt solgt eller hva det nå var igjen... (eller har han bare vondt i kneet eller noe?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruppe D kampene:

Tirsdag 16/9 Marseille v LFC - PSV v Atletico

Onsdag 1/10 LFC v PSV - Atletico v Marseille

Onsdag 22/10 Atletico v LFC - PSV v Marseille

Tirsdag 4/11 LFC v Atletico - Marseille v PSV

Onsdag 26/11 LFC v Marseille - Atletico v PSV

Tirsdag 9/12 PSV v LFC - Marseille v Atletico

Tror liverpool kommer bra ut av dette. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruppe D kampene:

Tirsdag 16/9 Marseille v LFC - PSV v Atletico

Onsdag 1/10 LFC v PSV - Atletico v Marseille

Onsdag 22/10 Atletico v LFC - PSV v Marseille

Tirsdag 4/11 LFC v Atletico - Marseille v PSV

Onsdag 26/11 LFC v Marseille - Atletico v PSV

Tirsdag 9/12 PSV v LFC - Marseille v Atletico

Tror liverpool kommer bra ut av dette. :)

Foruten at jeg er lei av å spille mot PSV og Marseille, så er jeg sånn passe fornøyd med gruppa.

Spanjakkene blir den hardeste nøtta å knekke her, tror jeg.

Litt synd at vi gikk glipp av både The Bhoys og våre danskevenner (det var jo münichs-søpla som nok en gang var griseheldige med trekninga!).....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 kjipe bortekamper til Tyrkia og Ukraina for dere da, Stein.

"Not a walk in the park" det. :)

Btw, æ'kke du i Malmø idag?

Alle bortekamper er i utgangspunktet kjipe Per Rune.

Kampen i Tyrkia er vel den klart verste, men skal man vinne CL så må man takle sånt, og man trenger jo ikke 3 poeng i alle kampene for å avansere. :o

Malmø ble utsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å begynne å snakke om favoritter til å vinne er ikke særlig lett. Det er 4 engelske lag som alle kan vinne. Antageligvis blir det en kamp mellom England, Italia og Spania. Mange jevngode lag, der dagsform, og litt flaks vil være avgjørende. Tipper igjen 2 eller 3 engelske lag i semifinalen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Chelsea-Bordeaux 4-0

Roma-Cluj 0-2

BArca-SportingL 3-1

BAsel-ShaktarD 1-2

Marseille-Pool 1-2

PSV-AtleticoM 0-3

PAnathinaikos- InterM 0-2

WerderB- Anorthosis 0-0

Sterkt av Chelsea, Inter og Atletico. Forventet seier til Liverpool, Barcelona og Shaktar. LAtterlig av Roma Werder Bremen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at Arsenal KAN vinne CL (de har et bedre lag enn det som gikk til finalen i 2006), men i en turnering med så mange tilfeldigheter er det jo omtrent umulig å spå noe som helst, og ihvertfall meningsløst å ta noe på forskudd. Her må vi ta alt som det kommer, håpe på det beste, og ta alle positive opplevelser med oss videre. Og naturligvis viktig å åpne bra, enhver kamp er viktig, men ingen katastrofe om man ikke åpner med seier. Den som ender opp som vinner åpner som regel relativt moderat for så å vokse etter hvert som det drar seg til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lettaste Døsen

Litt OT, men det må då vere mogeleg for Viasat å sende kampar utan lag frå øya på dei reklamefinansierte kanalane sine (Viasat 4 og SportN)?

Celtic - Aalborg er - i beste fall - ein parentes i årets CL sportsleg sett. Likevel endar den opp som kamp på SportN.

Ser forøvrig at eg kan kritiserast for å ikkje vere objektiv...

Til slutt: kommentatorar og studioverten: osar av kvalitet heile vegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agree...... er betydedlig mer spennende kamper enn celtic-Aab idag og jeg har vanskelig for å se at de skuille trekke mer seere enn f.eks Juve-Zenit eller Realm-Bate

Litt samme dilemme som da rosenborg spillede i cl... da blev de også vist hele tiden... på dansk tv

Husk at SportN(viasat) har kanaler i hele skandinavien... Og derfor er det opplagt at vise de skandinaviske hold !

Ellers er det vel bare at kjøpe viasat gull abb... formoder at man stadig kan se hvilken kamp man vil der... !!! kunne det før i tiden da jeg hadde det...

Hilsen en Aalborgenser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lettaste Døsen

Litt samme dilemme som da rosenborg spillede i cl... da blev de også vist hele tiden... på dansk tv

Husk at SportN(viasat) har kanaler i hele skandinavien... Og derfor er det opplagt at vise de skandinaviske hold !

Ellers er det vel bare at kjøpe viasat gull abb... formoder at man stadig kan se hvilken kamp man vil der... !!! kunne det før i tiden da jeg hadde det...

Hilsen en Aalborgenser

Skjønar. Lukke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.