Gå til innhold
Fiskersiden

Trakker Brolly


asmund aa
 Share

Recommended Posts

Noen som har prøvd denne?

"Trakker Specimen 60" Brolly System"

1040_big.jpg

"A 60" oval umbrella with mini storm sides; a zipped infill panel with zipped door, three mosquito windows and blinds, a groundsheet, four storm pole attachments, peg set and a carrying bag"

Har en Fox Eurodome, men til kveldspass/miniovernatting så er noe slikt litt enklere å dra med seg ser jeg for meg.

Har en 50" Lidl brolly som jeg har flere overnattinger under i år, men med ei midtstang, blir det så som så med komforten.....

sitter med fingeren på "kjøpknappen" på musa nå.... :) , men er litt usikker på "tilbudet", men det ser veldig bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen erfaring,men vil komme med en anbefaling av Chub Syclone EZ

Har også overwrap,men i sommer var det ikke bruk for den. Utrolig enkel og slå opp, samt enkel og ta med

Har samme, og kan slenge meg på anbefalingen :D Ellers er det vel temmelig sannsynlig at man ikke tryner totalt om man kjøper Trakker. Går vel for å være kvalitet all the way.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Så var den i hus :ph34r:

Da kona reiste til Stavanger på kurs, hadde jeg hele stua for meg sjøl ,og da måtte det jo testes...

Lidl parasollen blir nok parkert for godt nå...(eventuelt kan noen som er redd for regn på Skogseid få kjøpe den:-)

Her var det "takhøyde" og plass i bøtter og spann

69044_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/27262/69044.jpg

fronten måtte jo også monteres..

69045_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/27262/69045.jpg

var gjort på 2 minutter å sette opp, noe bedre enn 60 minutter på Bivvien :):unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.