Gå til innhold
Fiskersiden

Aschehougs store fiskebok


 Share

Recommended Posts

sitat:Opprinnelig postet av Arbiter

De er altså utsolgt, Hunter. Min bestilling ble anullert, men jeg fikk ikke beskjed før jeg purret.

Ring dem, jeg er nysgjerrig på å høre hva de har å si deg.

Jeg har prøvd å ringe dem flere ganger. Vedkommende jeg skal snakke med er aldri å treffe. Har lagt igjen beskjed om de må ta kontakt flere ganger uten noen som helst form for respons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har omsider fått kontakt med en som skulle undersøke saken. Mulig boka ikke er kommet ennå.

Marit, som hun het, mente det var feil at boka hadde "Handlekurv" i så tilfelle.

Jeg avventer mail fra henne.

Radaktør for boka (Ikke til stede i dag) heter vistnok Stein Morten Omre. (Trodde det var Pethon!?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med en som het Marith i dag og hun kunne fortelle at boken IKKE er trykt opp i år. Det var lagt ut info om at den var det på nett. De hadde beklageligvis glemt å informere de kundene som hadde bestillt den om dette. Muligens boken vil bli trykt opp i løpet av høsten, men de kunne ikke si noe sikkert. De som har bestillt boken må i så fall gjøre det på nytt til høsten.

Forøvrig kan jeg fortelle at jeg har brukt mye tid i telefonen på dette. Det har endt opp med at jeg har blitt satt over og satt over og satt over i det uendelige.

Sinnsyk dårlig service fra forlagets side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

I mailen jeg fikk av bokklubben står det:

""Aschehougs store fiskebok" av Per Pethon. Avbestillingsfrist 13. juli.

Denne fiskeboka må du ha! Den er obligatorisk for alle som liker å fiske i Norge, og nå er den oppdatert for første gang på 20 år. Boka er gjennomillustrert med detaljerte tegninger av 345 fiskearter. Lurer du på hva du har fått på kroken, slå opp i Aschehougs store fiskebok!

Fra innholdet

- bestemmelsesnøkler

- oversikt over fiskens utvikling

- anatomi

- klassifisering

- fiskens vandringer "

Den er iallfall bestilt, blir nok senglektyre på varme sommernetter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bestilte boka hos Bokklubben Villmarksliv via nettet. Ringte for å forsikre meg om at de hadde fått bestillingen, det stod 0 i handlevogn, men det skulle det selvfølgelig være når bestillingen var sendt.[:I] Får den iløpet av 3-7 dager, er spent etter alt skrytet her, kr 332/portofritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusla inn på Ark bokhandelen her på Stord igår ,og der stod Nye utgaven å smilte imot meg til 249.-

Var bare å rusle mot kassen[ :D ]

Endelig!

har bladd litt i boka og er litt overrasket over at sjøørreten kan bli 50 kilo!!!![:0][:0]

Må kanskje være litt kritisk til andre ting i boka også....[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.