erik Posted January 31, 2005 Report Share Posted January 31, 2005 Tåka lå tungt på starten av dagen, og kombinert med de siste dagers snøfall, hadde jeg ikke helt troen på fisking. Det ble heller ikke det helt store på meg, kun en abbortass på ismeite med agnsild. Fiskekompisen min Anders fikk dog en flott markaørret på 52 cm og 1,6kg. Ny pers for ham, og ett av de største glisene jeg har sett på en stund. [ ] (Fortsatt ingen grunn til å spørre hvor.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kim andre Posted January 31, 2005 Report Share Posted January 31, 2005 jøss, mye fin ørret i Marka!! gratulerer Anders![ ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cral Posted January 31, 2005 Report Share Posted January 31, 2005 Problemet når Erik skriver innlegg er at vi forventer oss fisk på MINST 4 kg... Mobilbilde av 1,6 kg med ørret... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted January 31, 2005 Author Report Share Posted January 31, 2005 Takk for det. Bør vel kanskje ikke nevne hvor mange timer jeg har tilbragt på diverse markavann UTEN fisk av noe særlig kaliber. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthew Posted January 31, 2005 Report Share Posted January 31, 2005 Hva fikk kompisen din ørreten på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted January 31, 2005 Author Report Share Posted January 31, 2005 Agnfisk. Har vel innsett at den eneste muligheten til å komme i kontakt med disse gutta på brukbart jevnlig basis, er meite. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthew Posted January 31, 2005 Report Share Posted January 31, 2005 Er tøffere med myshka da [ ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MP Posted January 31, 2005 Report Share Posted January 31, 2005 Nydelig fisk! Gøy å se så fin marka-ørret på denne tiden av året! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts