Gå til innhold
Fiskersiden

Fant laks på 40 kilo..


Erlend
 Share

Recommended Posts

Jeg har tidligere lagt ut bilde av avstøpningen/rekonstruksjonen av en gigant som ble funnet frosset inn i isen i Namsen. Så det er noen i elvene hvert år, men de er ikke veeeeldig enkle å få lurt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere lagt ut bilde av avstøpningen/rekonstruksjonen av en gigant som ble funnet frosset inn i isen i Namsen. Så det er noen i elvene hvert år, men de er ikke veeeeldig enkle å få lurt...

Ikke er det så mange igjen som fisker med utstyr dimensjonert for dette heller....... :blush:

Disse fiskene vil nok være ansvarlig for en del "lygar"historier om man først lurer dem :angry2:

Olav

Endret av Olav Moberg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke er det så mange igjen som fisker med utstyr dimensjonert for dette heller....... :P

Olav

Jeg er nok en av de :)

Og når den dagen kommer.... da skal det ikke stå på det :)

Det er vel funnet laksekadaver på isen på Lundamo i Gaula for ett par år siden også som ble anslått til bortimot 30 kg. Så det går nok en og annen på 25+ ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok en av de :)

Og når den dagen kommer.... da skal det ikke stå på det :D

Det er vel funnet laksekadaver på isen på Lundamo i Gaula for ett par år siden også som ble anslått til bortimot 30 kg. Så det går nok en og annen på 25+ ja.

Hehe, jeg har stått i Bjøra med min gode, gamle Hørgård 8120 og storambassadøren til latter og kommentarer fra fiskekamerater. Overkill, og manglende moro med fisk under 10 kg har vært omkvedet..........

Jeg har også vært med i Bjøra ved kjøring(og dramatiske tap)av fisk utstyret IKKE var klart for.........

Innimellom går jeg for overkill på utstyrsfronten :)

Gjør nok det i Mai/Juni neste år også ;)

Olav

Endret av Olav Moberg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Død ja...men levende må den ha vært et prakteksemplar :)

prakt i sin anntall kg mnja...men er ikke pen i levende stand heller...å fyameg...litt stolthet må man ha for å vøre fettfinnefreak... Et sted går grensa

Edit. Skriveleif

Endret av Blydonkern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næææææh- nydelig fisk vil jeg påstå :)

Du liker bare grønne fisker med gule striper du visst :D

chinook bilder-google

http://images.google.no/images?q=chinook%2...m=1&sa=N&tab=wi

grav deg ned i utedassen...fisker fettfinne jeg :)

Linken du viser til KIS viser pene fisker og ikke bolemonstre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.