Gå til innhold
Fiskersiden

5 artar det er verdt å satse på i Østfold?


Døsen
 Share

Recommended Posts

Eg skal flytt til Fredrikstad på etterjulsvinteren. Følgjeleg må eg ha noko å sjå fram til som ikkje berre handlar om måling, veggar og tak.

Å fiske i blinda er lite gjevande i lengda. Difor ynskjer eg tips om fem konkrete artar som det er verdt å satse på innan ein liten times køyring. Båtplass i elva er i orden, so både ferskvatn og havet er interessant.

Prosjektskildring kjem ved flytting, tips som vert nytta skal følgjast opp med rapport, og vonaleg kan dette bli interessant å følgje med på for andre enn underteikna.

Fyr i veg!

NB! Tips om plassar vert diskret handsama!

Endret av Døsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følgjande artar er lista opp so langt:

Gjedde, lake, sørv, stam, vederbuk, abbor, sjøaure samt "diverse flatfisk".

I tillegg stiller M&M som fast leverandør av utstyr og innspel.

____

Tidleg endå, men manglar sørv, stam og vederbuk. Følgjeleg er vel dette verdt å satse på. Vidare er vel noregsrekordane på berggylte og raudhai type storflekka tatt ved Hvaler. Sistnemnde grensar vel til science fiction, men berggylta kan vel vere verdt eit forsøk kva storleik angår. I ferskvatn bør vel dei tre nemnde vere innan rekkevidde, også om ein tenkjer store eksemplar.

Kva med gjørsen i Visterflo?

Uansett, lista so langt: sørv, stam og vederbuk.

Gode alternativ: berggylte og kilos abbor?

Takkar for innspel - køyr på med fleire innspel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan guide deg til en plass som har levert stor berggylte. Storflekka hadde

vært veldig spennende, dog et longshot. Men den som intet våger...

Ellers burde jo stam være helt grei å komme i kontakt med nå på vinterstid.

Sjekk også ut www.waltonsvenner.org for litt mer østfoldsfisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kongepilk er fint, vonaleg vil glede av å ha denne i hende korte ventetida.

Per Magnar: stiller gjerne på satsing etter stor berggylte, stam manglar eg og waltonsvenner kan sikkert vere ei kjelde til meir østfoldisk.

Triturus: Takk, har skrive det namnet feil i eit kvart århundre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følgjande artar er lista opp so langt:

Gjedde, lake, sørv, stam, vederbuk, abbor, sjøaure samt "diverse flatfisk".

I tillegg stiller M&M som fast leverandør av utstyr og innspel.

___

Kva med gjørsen i Visterflo?

Uansett, lista so langt: sørv, stam og vederbuk.

Gode alternativ: berggylte og kilos abbor?

Takkar for innspel - køyr på med fleire innspel!

Jørgen Ø og Morten M kan nok helt sikkert hjelpe deg med tips til både gjørs og abbor. Flemms'en kan også være vel verdt en prat.

Visterflo kan jo ha bra size på både gjørs, gjedde, abbor og stam den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjedde, lake, sørv, stam, vederbuk, abbor, sjøaure samt "diverse flatfisk".

I tillegg stiller M&M som fast leverandør av utstyr og innspel.

____

Kva med gjørsen i Visterflo?

Uansett, lista so langt: sørv, stam og vederbuk.

Gode alternativ: berggylte og kilos abbor?

Fin Gjørs er det også i Vestvannet - Mingevannet ....

Kilos abbor er det Garanti på :)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stangtimene er fordelt på tre stenger og ett pass, det er ikke så sinnsykt drøyt i min målestokk ihvertfall. Men når man har 5-10 turer etter et specimen-eksemplar eller man holder på helt til det blir, da vil jeg kalle det en seriøs satsning, som feks da jeg hadde 6-7 pass etter sørven i våres for å forbedre persen, eller de ti turene etter abbor i høst for å bikke halvannen for å unngå luespising, det er satsning. Ikke for å være tverr, men ordet "satsning" blir brukt i tide og utide, det er ikke helt bra synes jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gjerne litt tverr tilbake! hehe

Sålenge man forlater kåken og står det med fiskestanga i hånda er det å jo en slags satsning.

Går man etter èn spesiell art og legger 27 stangtimer på èn økt vil jeg helt klart kalle det satning.

Det er jo seriøs satsning etter en spesiell art selv om du ikke har fem eller ti turer på samvittigheten før den.

MEN.. jeg skjønner godt hva du mener. "Drøy" kan jeg trekke tilbake! hehe

Lake kan være en vanskelig fisk. Men som jeg skrev, abbor bør du ha gode tips om i postens nevnte område:)

Endret av Mrot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sier det på den måten er jeg enig i at det er en satsning, men når jeg først bruker ordet satsning i en rapport da ligger det ofte ganske mye tid bak og ikke en enkelt tur. Men det kan jo godt hende at nevnte blanketur etter lake kan være begynnelsen på en lakesatsning. :huh:

Har ikke så mange abbortips. Det blir på samme med abbor som med lake og all annen fisk, det er bare å fiske nok og prøve å gjøre det beste man kan så sitter den tilslutt. Jeg serverer uansett ikke godplassene på et fat for en jeg ikke kjenner, og ihvertfall ikke på et forum.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Einig i at godplassar ikkje skal blåsast i det vide og breie på eit forum, spesielt ikkje der det er stort fiskepress.

Intensjonen min er ikkje å få godplassane servert, men snarare å få erfaring med ulike typar fisk og fiske. Kva råd dykk vel å dele med ein som ikkje er kjent i miljøet, må vere opp til den enkelte. Eg vert gledeleg overraska om nokon delar plassar eller gjev gode tips. Om ikkje, har eg full respekt for dette og er like blid.

Forøvrig er følgjande fiskar inne på "5 på topp":

- brasme, sørv, stam, kilos abbor og vederbuk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.