Gå til innhold
Fiskersiden

Vårfiske i Trondheimsområdet


Nils Master
 Share

Recommended Posts

  • Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Neineinein! Var så klar for litt fluefiske!

Vi kan jo la opinionen avgjøre hvor vi tar turen, vi lever tross alt i et demokrati.

Poll: Isfiske/bading på Øysand, Storhvitting og paddetorsk på Trolla eller blanking på Børsa? Send Sven <ditt svar> til 1980.

ta me fluepisken på andre sia av fjorden med fosenferga, ser fint ut ved statsbyda!?

ellers så skal det være mange fine plasser til høyre etter avstigning fra ferga. (kystmeite)kjempekveita holder til på den siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå ishinne helt ut til Korsfjorden når jeg kjørte forbi der igår, hadde vært artig med gangbar is der:)

Isen ligger ut til bergknausen utenfor kirka på byneset og tvers over til børsa (like etter tunellen såvidt jeg så).

Så nå er det bare å krysse fingrene for kaldt og stille vær! Hadde vært morsomt å testa gaulosen fra isen ;)

00032_00032.jpg

(Om du trykker på fullversjonen av bildet ser du litt av iskanten på børsa-sida)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøsser ved tanken :) At noen tør. Greit med is ja, men ved utløpet av Gaula. Skumle strømmer under isen er det også, og sikkert ikke så varmt i vannet :blush:

Hvorfor gamble med isen, er ikke noe bedre nå enn det var for noen dager siden (med båt) :blush:

Nei dette synes jeg er skummelt, skummelt, skummelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må noen av dere maniac`s komme dere utpå gaulos-isen og levere fristende fangstrapporter, slik at vi som trenger en dytt i rævva kommer etter..

Har en del fri neste uke, krysser fingrene for at isen bare fortsetter å legge på seg fram til da... Så skal iallefall jeg gjøre mitt beste for å komme med noen fristende fangstrapporter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.