Gå til innhold
Fiskersiden

Fiskeklubben 4 nummer 08


2Fish
 Share

Recommended Posts

Hei, jeg fikk fiskeklubben bladet i dag og merka at det var blant annet en bra artikkel om sjømeite etter paddetorsk, skate, ulke, fløyfisk og havmus mm. hvor blant annet Rønsingen, Vilhelm og Åsmund var med i bladet. En artikkel av de bedre :o Fiskersiden.no står til å med nevnt. :D

La merke til en skrivefeil i bladet da, på side 11 står det småflekket rødhai som beskrivelse på noe jeg er ganske sikker på at er en hågjel .... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da var det den jeg trodde. :D

Skal tipse brodern om den, må bare få overtalt ungene til innse at det ikke er så barnslig som det kan virke ved første øyekast.

Riktig at det kan virke litt barnslig, men de har blitt bedre etterhert. Forsiden denne gangen var veldig bra egentlig... nærbilde av en fin ulke :o

Endret av 2Fish
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at dere likte julenummeret vårt.

Beklager selvsagt hai-bommerten. Utilgivelig, men vi skal prøve å skjerpe oss.

Når det gjelder barnsligheten er dette en balanseøvelse. Fiskeklubben er for "barn" under 16 år og da blir det et stort spenn å ta hensyn til. Hovedtyngden av medlemmene ligger i alderen 9-15 år og vi får stort sett gode tilbakemeldinger fra medlemmene, men vi jobber selvsagt hele tiden med å bli bedre. Hjemmesidene våre http://www.fiskeklubben.no trenger for eksempel sårt oppussing, men budsjettene ruler. Til tross for dette er det faktisk en del bra stoff der, som vi vet blir mye brukt også av voksne uerfarne fiskere som ikke er helt på Fiskersiden.no, Fluefiske.net og andre ”spesialsider” enda.

Hilsen Steinar.

Red.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er uansett et veldig bra tiltak for de litt yngre fiskere. Husker da jeg var medlem av "Tobyklubben" (huff nå følte jeg meg plutselig endel år eldre her, gitt), det var alltid like spennende når det kom noe nytt i postkassa.

Nostalgisk som jeg er så har jeg aldri fått meg til å bruke sluker og spinnere som jeg mottok, det er litt artig å ha. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er uansett et veldig bra tiltak for de litt yngre fiskere. Husker da jeg var medlem av "Tobyklubben" (huff nå følte jeg meg plutselig endel år eldre her, gitt), det var alltid like spennende når det kom noe nytt i postkassa.

Nostalgisk som jeg er så har jeg aldri fått meg til å bruke sluker og spinnere som jeg mottok, det er litt artig å ha. :)

:) Koselig kar du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba Lars`n! (eller er det Jan`n) :P

Fikk bladet i dag. Veldig fin artikkel med masse gode tips til forskjellige arter. Også så flotte bilder da! ;) Veldig gøy å kunne bidra. Rekruttering til sportsfisket ligger mitt hjerte nær, og det må være vanskelig for småtassene å ikke ha lyst til å teste kystmeite etter den artikkelen. Også fin reklame for fiskersiden, er nevnt i alle fall to ganger, med oppfordring om å gå inn og lære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok Lars`n som skal ha æren for dette, har kun lest igjennom for å se om det ikke var noen alt for store feil :)

'

Javisst er det det. Jeg reagerer bare på den ørlille bommerten hvor Lars Ivar har blitt til Jan Ivar :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.