Gå til innhold
Fiskersiden

Spotifyinvitasjonstråden


Rasmus
 Share

Recommended Posts

Hola fellow spotifyers!

Det har seg sånn at man på Spotify kan lage felles spillelister. Det ga meg en ide <_< Jeg lager (har laget) en slik liste, legger ut linken her, og så kan alle bidra med en sang hver. Kunne det vært litt artig, eller er det bare idiotisk? Mulig det bare er idiotisk... Nei, tror ikke det :unsure:

Her er i alle fall linken, så kan dere gjøre som dere vil!

http://open.spotify.com/user/khanoz/playli...GPz7mFeq9DZx1Eq

Håper det funker nå da......

Forresten artig om folk skriver i denne tråden hvilke sanger de har lagt ut ;) Jeg la ut F-stop blues med Jack Johnson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser ut som det funket. Jeg la inn det jeg vil anta muligens blir det eneste ambiente innslaget: Biosphere - Hyperborea.

se det ja! Sjuke greier... Tanken er litt at folk skal velge seg en sang de vil dele med resten av bermen. Kan bli en interessant liste etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss! Quantic og Herbaliser jo!

Skal høre gjennom den lista der, sikkert mye kult der!

Kanskje jeg legger til noe annet i den stilen også.

He he. Holdt på i over ti år som vinyl-Dj i Oslo. Høydepunktet var vel en back-to-back-session med Richard Dorfmeister. Jobbet på HS Records og senere Batucada på løkka også. Har tonnevis med vinyl, og synes Spotify har ganske dårlig utvalg i Elektronika. Men noen kule låter er det jo alltids.

Endret av Olagaard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Den låta fra deg tror jeg det holder å høre gjennom en gang Jon :D

He he he ja det er neppe en sjanger som faller alle i smak. Biosphere (Eller Geir Jenssen som han heter) regnes for å være en av de store innen ambientsjangeren, han har holdt på i årevis. Jeg hører på alt jeg ramler over av musikk; jeg er ute etter ting som enten inspirerer eller skiller seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.