Gå til innhold
Fiskersiden

Spotifyinvitasjonstråden


Rasmus
 Share

Recommended Posts

  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok Bunker... Jeg har gått fra "likte Thåström" til "Herregud så jævla fett Thåström er!"

Bra tilskudd!

Tror noen andre enn meg har lagt til Thåstrøm gitt. Han er litt for blaut for meg, selv om han er tidvis flink dikter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror noen andre enn meg har lagt til Thåstrøm gitt. Han er litt for blaut for meg, selv om han er tidvis flink dikter.

Av en eller annen grunn har jeg klart å blande deg og Stein. kløna. Takk til Stein da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hola fellow spotifyers!

Det har seg sånn at man på Spotify kan lage felles spillelister. Det ga meg en ide :) Jeg lager (har laget) en slik liste, legger ut linken her, og så kan alle bidra med en sang hver. Kunne det vært litt artig, eller er det bare idiotisk? Mulig det bare er idiotisk... Nei, tror ikke det :D

Her er i alle fall linken, så kan dere gjøre som dere vil!

http://open.spotify.com/user/khanoz/playli...GPz7mFeq9DZx1Eq

Håper det funker nå da......

Forresten artig om folk skriver i denne tråden hvilke sanger de har lagt ut :) Jeg la ut F-stop blues med Jack Johnson.

Morsomt. Syntes "Regina" måtte med. Lenge siden jeg har hørt den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

..og hvem la inn "Roberta from Spotify"?

Reklame som spilles av etter (og mellom) et visst antall lyttinger. Slipper ikke unna den med mindre man har "Premium" utgaven av Spotify, noe som jeg tror har dukket opp for ikke så lenge siden. Jeg har noen bekjente som har styra med Spotify lenge og de har ikke reklame. Er ikke helt sikker, men mener huske at det var prat frem og tilbake om at det enten måtte bli en betalingstjeneste uansett versjon eller basere på reklame. Spørs om de landet på det siste, etter en viss versjon av programvaren var gjort. Ække sikker, men.

Endret av StadJon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men da er IP'en din brukt opp.. Er kun en invite per IP.

Funka fett her :)

Som jeg sa på side to.

http://htmlblock.co.uk/anonymous_web_brows...WZ5LmNvbW4nIjt9

Bruk den proxyen, skriv inn www.spotify.com der det står Enter URL to surf anonymously!.

Så trykker du på "get started" eller noe sånt, lag account, ????, PROFIT.

Edit: Du må endre land fra UK til Norge ETTER at du har lasta ned og starta spotify. Spotify kommer til å merke at du er i et annet land enn UK, så du må bare endre det inne på profilen.

Endret av Bendik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.