Gå til innhold
Fiskersiden

Hva gjør dere i stormen?


Ølgylt
 Share

Recommended Posts

Her har det stort sett snødd horisontalt i hele dag. Nå regner det. Jeg har rydda i boden... Gudhjelpe som jeg gleder meg til våren...

:lol: Ja, Åsmund, no rekner eg med at du lengter litt tilbake til vestlandsvinteren att. Værvarsel for neste veke tilseier lite nedbør, temp 4-6gr+, og bris frå søraust. :o Våren er kommen allereie. :angry2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Ja, Åsmund, no rekner eg med at du lengter litt tilbake til vestlandsvinteren att. Værvarsel for neste veke tilseier lite nedbør, temp 4-6gr+, og bris frå søraust. :o Våren er kommen allereie. :angry2:

Nja, tror det jamt over er bedre vær her om vinteren ;) Og dessuten, hvordan skulle det gått med boden om været hadde vært strålende hele tida? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, ser ut til at noen får det til.

Hadde det vært meg som kjørte hadde nok jeg kommet meg avgårde jeg og. Men å være avhengig av buss i møkkavær frister lite.

Fikk da testet Ticket to Ride, the Nordic countries. Morsomt spill.

Og i dag var ting så bedagelig at jeg ikke helt la merke til at været løyet litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, tror det jamt over er bedre vær her om vinteren :) Og dessuten, hvordan skulle det gått med boden om været hadde vært strålende hele tida? :P

Er du ferdig med boden din? I så fall kan du komme opp hit og shine vår også ;)

Jeg måtte forøvrig avbryte turen min i dag da jeg fikk et snøfnugg i nakken. Forferdelig vær :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ferdig med boden din? I så fall kan du komme opp hit og shine vår også :P

Jeg måtte forøvrig avbryte turen min i dag da jeg fikk et snøfnugg i nakken. Forferdelig vær :lol:

Jo, så ferdig som jeg kan bli... Men nå er den så fin at jeg fikk lyst til å sette meg ned og knytte tackler. Så din bod fårru rødde sjæl!

Forresten trist å høre om snøfnuggopplevelsen din. Det er skjer alltid med de som fortjener det minst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.