Gå til innhold
Fiskersiden

sø kr.sand idag


knorway
 Share

Recommended Posts

Vekta ble 1,6 tatt på blå/sølv møresild 10 gr.

Skaden ble påført da jeg landet den.

Ja, Odderøya er og blir et bra sted for sø. Har vært der tre turer etter jul, og alle ga fangst. Idag fikk jeg også et par torsk ( tatt på rogerdraget). Besøkende i Kristiansand bør oppsøke Odderøya, det tar fem å gå på flott gangvei fra sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta ble 1,6 tatt på blå/sølv møresild 10 gr.

Skaden ble påført da jeg landet den.

Ja, Odderøya er og blir et bra sted for sø. Har vært der tre turer etter jul, og alle ga fangst. Idag fikk jeg også et par torsk ( tatt på rogerdraget). Besøkende i Kristiansand bør oppsøke Odderøya, det tar fem å gå på flott gangvei fra sentrum.

Det var da som svarte, jeg var på storenes i vågsbygd, ikke et napp :) skjønner hvor turen går neste gang, var det ved paradisbukta på odderøya du fikk den? grattis, fin fisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk den der bildet er tatt. Du ser Festninga i bakgrunnen. Så da ser du fort hvor jeg sto..

såpass på hemmelighetsfronten ;) den øya er vel så almen kjent her i byen at det er vel ikke mange som ikke vet om plassene der.Det er den første plassen som mr grønberg peker ut :):(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott fisk da gitt!

såpass på hemmelighetsfronten :D den øya er vel så almen kjent her i byen at det er vel ikke mange som ikke vet om plassene der.Det er den første plassen som mr grønberg peker ut :):)

Jepp. Når til og med jeg kjenner til den er den allment kjent altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke bort ifra at du får mer sø borte i Mandals-distriktet. Er det noe liv der på denne tiden? Traff en kra på Odderøya som sa han at Skjernøya var bra...

Det er mange fine steder i hele mandalsområdet, inkludert skjernøya. Vi er absolutt heldig her borte ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott sø. Gratulerer med nydelig mat på 1,6kg.

Prøv plassen igjen om en ukes tid.

Er det en odde med en bestemt flekk som fisken har godt utbytte av,så går den plassen på "revir"

På en av de plassene jeg har fisket mest sø,så tar det ca 1uke før det står en ny en på 1,3kg der.

Endret av tryta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisk på 1,6 er stor sjøørret og ikke akkurat hverdagskost, mange hundre fisker i mellom de(av og til...)

Mitt tips er Søgne, der finner du fisk som kommer fra Søgneelva og de har et bra snitt. Generelt er den store sjøørreten litt vrien å få her på sørlandet.

Den er lengre ute, det er mye vann mellom hver fisk og man blir av psykologiske årsaker sugd tilbake til fjordene hvor det napper! Man venter på den store......

Jeg kommer til å satse på noen helt spesielle steder utover vinteren og våren, vent og se. ;)

Må ha båt og tålmodighet, orke å fiske områder som ikke nødvendigvis gir fisk med engang. Jeg har nå bygd meg opp håper jeg.

En bekjent mente at de store blanke fra medio mars begynner å sige på plass..

Vi snakker stor sjøørret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisk på 1,6 er stor sjøørret og ikke akkurat hverdagskost, mange hundre fisker i mellom de(av og til...)

Mitt tips er Søgne, der finner du fisk som kommer fra Søgneelva og de har et bra snitt. Generelt er den store sjøørreten litt vrien å få her på sørlandet.

Den er lengre ute, det er mye vann mellom hver fisk og man blir av psykologiske årsaker sugd tilbake til fjordene hvor det napper! Man venter på den store......

Jeg kommer til å satse på noen helt spesielle steder utover vinteren og våren, vent og se. :)

Må ha båt og tålmodighet, orke å fiske områder som ikke nødvendigvis gir fisk med engang. Jeg har nå bygd meg opp håper jeg.

En bekjent mente at de store blanke fra medio mars begynner å sige på plass..

Vi snakker stor sjøørret.

Spennende. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.