Gå til innhold
Fiskersiden

Tyskland-Norge på pcen


Even A
 Share

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Norge viner nok ein "viktig"landskamp :)

:) Ja, Ivar, det var ein viktig kamp for Norge, dersom dei ikkje gav full gass og gjennoppretta interessa for landslaget ville me vorte ein D-nasjon i fotball, ikkje berre på Fifarankinga, men i hovudet på alle nordmenn og. I dag spelte dei med stram forsvarformasjon og høg intensitet slik at tyskerane aldri fekk tid og rom til konstruktiv fotball. Samstundes fekk dei ballen fort fram i lengderetningen og skapte meir sjangser enn motstanderane, vart snytt for straffe osv. Det var deiligt å sjå Ballack frustrert, nett som når han møter United. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gøy !

Når jeg har fått poengtert din feil ett par ganger, så må jeg vel innrømme at jeg har vært skeptisk til Drillo - veldig skeptisk. Nå går jeg for Drillo som Konge, President, Statsminister og Formann i borettslaget, og ikke minst landslagstrener på livstid :)

Som jeg skulle sagt det selv !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig morro....

Maksimal satsing på overganger, det har jeg trua på.

Syntes Bråthen var stor idag, han passer veldig godt inn i denne spilletypen.. Blås i om han roter vekk ballen iblandt, han er det lille ekstra som kan resultere i store sjanser.

Nei dette var bare gøy, fortjent også syntes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes Bråthen var stor idag, han passer veldig godt inn i denne spilletypen.. Blås i om han roter vekk ballen iblandt, han er det lille ekstra som kan resultere i store sjanser.

Bråthen kan være skikkelig god han, bare så synd at det kan gå lange tider mellom hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurere på hva Åge sier til detta??

Samma som assistentreneren hans sa tenker jeg, at dette er ett resultat av arbeid over lengere tid....

Tullball spør du meg, hvor var disse intense overgangene hos Hareide?? :)

Satistikk lyver heller ikke. Hareide vannt ikke EN kamp i 2008, hvor han også møtte svake og direkte dårlige lag. Drillo vinner på direkten mot verdens nest beste lag ifølge fifa-rankingen (om jeg hørte rett når det ble sagt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.