Gå til innhold
Fiskersiden

Fiskere søkes!


ErikR
 Share

Recommended Posts

Som noen kanskje vet så går jeg på et studie som heter friluftsliv og naturguiding på høyskolen i agder. her skal vi om kort tid ha praksis. Jeg vil bla. ha med fiske under dette. her trenger jeg folk som kan stille opp som "lærlinger". dere behøver på ingen måte være amatører. poenget er at jeg skal ta bilde av en gjeng fiskere og lage en story ut av dette og føye det inn som en del av en rapport jeg skal levere.

så dette hadde jeg håpt at hadde blitt et slags sørlandstreff i samme slengen.

når? ikke helt 100% sikkert men om 3 uker vil jeg tro det finner sted.

så hvem er med?

dere kan gjerne sende meg en PM eller bare skrive her. så vil jeg etterhvert komme tilbake til nøyaktig sted og tidspunkt. vil tro at det blir i området mellom mandal og grimstad et sted.

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..interessant..typisk at det måtte være i helgen..hvor langt er det til dypvåg fra kr.sand?

men jeg kommer til å gjøre unna disse "guidefotograferingene" de neste 2 ukene, så nå er det abre for folk å melde seg på! så finner vi en dag/dager det passer for folk. tips til dato ønskes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frisker opp denne tråden, da ingen har meldt seg.

molund&co hva med en fisketur denne uka?jeg kan gjerne komme til grimstad traktene.

ellers hadde vært stas med et lite minitreff her på sørlandet om det kan passe for folk de nærmeste 2 ukene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av ErikR

hmm..interessant..typisk at det måtte være i helgen..hvor langt er det til dypvåg fra kr.sand?

men jeg kommer til å gjøre unna disse "guidefotograferingene" de neste 2 ukene, så nå er det abre for folk å melde seg på! så finner vi en dag/dager det passer for folk. tips til dato ønskes!

Nå er vi jo tilbake, men det er ca 10 mil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.