Gå til innhold
Fiskersiden

Fiskere søkes!


ErikR
 Share

Recommended Posts

klokka 12 høres bra ut.har ikke anelse om hvor ericsson bygget er hen. men det finner jeg sikkert ut av.

ser forresten det er meldt mildvær. tro om det slår positivt ut på ørreten, nå som det har vært så kaldt og fælt..

bruker vi en time til grimstad mavi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.gulesider.no/gsi/map.do?n=&mode...aak=1&oldZoom=7

sitat:Opprinnelig postet av ErikR

klokka 12 høres bra ut.har ikke anelse om hvor ericsson bygget er hen. men det finner jeg sikkert ut av.

ser forresten det er meldt mildvær. tro om det slår positivt ut på ørreten, nå som det har vært så kaldt og fælt..

bruker vi en time til grimstad mavi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så var turen over. Var svært så gledelig for meg å treffe mavi,frodeh og jamolund. alle sammen en hyggelig gjeng. Fikk førsteklasses guiding på flere av deres hotspots. desverre uteble fisken. jeg fikk dog tatt endelbilder som jeg kan bruke. fikk også sett en pen sjøørret da jeg og jan arne gikk utover langs ei brygge. rekeflua til j.a og magnusen min brydde den seg svært lite om. tipper ca 1,5 kg.

været var iallefall fantastisk og temperaturen var utrolig komfortabel. Jan arne hadde et ørlite napp, ellers var det dødt. vi fisket både med flue og sluk

vil til slutt rette en stor takk til Frode og Jan Arne som guidet oss.

her et bilde fra turen

25022005192454qE8KBfDEJA4m.jpg?29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.