Gå til innhold
Fiskersiden

Hjelp til å finne program


CIder
 Share

Recommended Posts

Heisann!

Jeg lurer på om noen har sett eller kan hjelpe meg å finne dette programmet på NRK sine nettsider eller lignende. Jeg har lett selv uten hell.

Se her: http://www.nrk.no/programmer/tv/ut_i_naturen/2401788.html

Jeg har vært i kontakt med nrk og de skulle komme tilbake til saken. Men nå har det gått et par måneder siden jeg hørte fra dem.

Grunnen til at jeg spør her er at jeg mener å ha lest en tråd her inne for en stund siden hvor det var en kar som snakket om akkurat denne videoen og at han hadde funnet den en plass på nettet. Finner selvfølgelig ikke den tråden igjen nå.

Skal innover i samme traktene snart og føler for å få opp stemningen her! ;)

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje denne tråden: https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?...4512&hl=dividal

Problemet er vel at NRKs web-arkiv idag går bare tilbake til 2003. Tror jeg har dette programmet på video selv lagret et sted, husker det iallfall godt. Sutrekvinnfolk, tenkte jeg, inntil hun begynte å få fisk til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i kontakt med NRKs kundeservice av generell interesse.

Dette programmet har vært en samproduksjon med eksterne fotografer, dermed har ikke NRK alle rettigheter og kan formidle videre distribusjon. Det ble først sendt 07.01.2003 med påfølgende reprise. Min konklusjon: Sannsynligvis har det da aldri ligget på web-tv heller.

Kanskje til trøst: Hvis du kunne bestilt en kopi av dette ville det kostet deg 500 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja den har jeg sett mange ganger! Kjenner godt til han som har filmet (Frode). Har møtt ham flere ganger innover fjellene der. Var forresten på tur til akkurat det vannet i uken som var, men vi måtte snu grunnet dårlig vær. Skal prøve igjen nærmere våren når røyene for alvor begynner å røre på seg.

Forresten en utrolig artig filmsnutt det der!. Bringer frem mange gode minner. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.