Gå til innhold
Fiskersiden

Manchester United supporters


Roar Larsen
 Share

Recommended Posts

Roar, det er ikkje naudsynt å legga seg på samme låge hetsenivå som scouserane, til det er klubben vår for stolt og har så mykje å syna til at dei vert mållause nok. La desse få fortsetta å drita seg ut i usaklegheter, me kan oppføra oss til tross for barnslegheten til desse taparane. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roar, det er ikkje naudsynt å legga seg på samme låge hetsenivå som scouserane, til det er klubben vår for stolt og har så mykje å syna til at dei vert mållause nok. La desse få fortsetta å drita seg ut i usaklegheter, me kan oppføra oss til tross for barnslegheten til desse taparane. :lol:

WORD!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roar, det er ikkje naudsynt å legga seg på samme låge hetsenivå som scouserane, til det er klubben vår for stolt og har så mykje å syna til at dei vert mållause nok. La desse få fortsetta å drita seg ut i usaklegheter, me kan oppføra oss til tross for barnslegheten til desse taparane. :lol:

Det har jo Roar, som fremste representant for stakkarer angrepet av manshite nogood ubrukeligus -viruset bevist ettertrykkelig at dere ikke kan, hjelper ikke at folk fra nordpolen sier "word" da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,sånn kan det gå når scousers forviller seg inn her......

"fremste representant for stakkarer",den tittelen likte jeg

WORD !!!!!!!!! ..........neiiiiiiiiiiii...... PASSION

Flott du har fjerna teksten om dei 96 som døde på Hillsborough,synes det er like usmakeligt som at Liverpool fansen synger om flyulykken i Munchen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott du har fjerna teksten om dei 96 som døde på Hillsborough,synes det er like usmakeligt som at Liverpool fansen synger om flyulykken i Munchen.

I helga var det massevis av dette fra begge leire.

En kompis var på Sold Toilet, og han kunne fortelle at det haglet med Münich-sanger fra bortefansen og det samme med Hillsborough fra hjemmefansen.

"Hatet" mellom klubbene våre har aldri vært større.

Neste sesong skal jeg få med meg et slikt oppgjør igjen, første siden -93.

77760_s.jpg

77761_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 røde til idag,ser ikke bra ut dette,uffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Ble utfordret av min kompis i dag om å si noe fint om (skal ikke skrive ha jeg pleier å si, av respekt for tråden) laget deres, og det klarte jeg - dere har blitt flinke til å samle kort ;)

Satse på Carew mål for villa imorgen.

Hjelper ikke det når det kommer i det 89 minutt og LFC allerede leder 3-0 (Kuyt, Torres og Skrtel).

:) Scholes stod bare en meter fra Zamora da han headet, så dommeren kunne godt unngått å blåse. Men det er Phil Dowd, så hva kan man forvente?, kommenterte en snurt Ferguson til Skysports. :)

:D - Ballen ble kastet tilbake mot der frisparket skulle tas fra. Traff den dommeren? Nei. Han kastet den fordi han ville få kampen raskt i gang igjen. Hva skal man si til noe sånt? sier Ferguson til MUTV, før han arresterer seg selv en smule. :D - akkurat ja.... han var jo ikke sint overhodet ......

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scholes stod bare en meter fra Zamora da han headet, så dommeren kunne godt unngått å blåse. Men det er Phil Dowd, så hva kan man forvente?, kommenterte en snurt Ferguson til Skysports. :blink:

Han står helt naturlig også.

Men som en hånballkeeper vel og merke :lol::lol:

960x.jpg

Legg merke til den strategisk plasserte høyrefoten hans.

Endret av Potemkin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger veien åpen for formlaget i PL, nemlig Arsenal :blink:

Ikkje umulig det, Thor. Det er mange kampar igjen og Arsenal har vel nokre innbyrdeskampar igjen. Hvis dei vinn dei og Liverpool taper mot Villa i morgen kan det bli jevnt. Slik det ser ut no skal dette vere lett match for MU men håpet er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.