Gå til innhold
Fiskersiden

Gjenferd på besøk,lille julaften...


Aristokraten
 Share

Recommended Posts

Skal ikke uttale meg om bildet. Men det overasker meg hvor skeptiske mange er til overnaturlige fenomener.

Er selv overrasket over hvor mange som er overrasket over at de fleste er skeptiske :)

Og det er rart at når det skjer noe rart så er det plutselig et overnaturlig fenomen? Kan ikke skjønne at det er noe som helst overnaturlig med dette bildet. Har selv fiklet mye med ulike digitalkameraer og fått vel så skumle og "uforklarlige" bilder som dette.

Det er ikke et overnaturlig fenomen fordi man ikke skjønner det, men hvis man vil så kan man jo leke mystisk og senke stemmen to hakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er selv overrasket over hvor mange som er overrasket over at de fleste er skeptiske :)

Og det er rart at når det skjer noe rart så er det plutselig et overnaturlig fenomen? Kan ikke skjønne at det er noe som helst overnaturlig med dette bildet. Har selv fiklet mye med ulike digitalkameraer og fått vel så skumle og "uforklarlige" bilder som dette.

Det er ikke et overnaturlig fenomen fordi man ikke skjønner det, men hvis man vil så kan man jo leke mystisk og senke stemmen to hakk.

Det hjelper faktisk en hel del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammelt hus Aristokraten?

Ja,huset er gammelt.Hadde besøk av ei dame som visstnok mente det var en mann som hadde vært med i en eller annen ulykke...

"Han/Det" har vært rimelig aktiv de siste dagene: Vond lukt som kommer plutselig,tunge ting som begynner å røre på seg,plutselig iskaldt i en ellers varm leilighet,følelsen av ikke å være alene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Enig i at det er en bra egenskap å ha et åpent sinn. Men det er et par-tre grunner til at jeg ville hatt et avslappet forhold til det som vises i dette bildet.

Hovedgrunnen er skyggen som kastes på venstre side. Ethvert spøkelse med respekt for seg selv kaster ikke skygge. En annen grunn er at det er en "fast" figur som er der; noe av figuren er slørete, men man ser også tydelige former fra skuldrene og opp. Dessuten er det altfor mye hvitt fra ende til annen.

Det er spennende med ting som er litt guffent og vrient å forklare.

En venninne av meg i Sandefjord bor i et hus hvor det skjer mye rart, hun står på tampen til å flytte pga alt som skjer. Det toppet seg en kveld da hun satt med laptop i stuen og chattet med en venninne via webcam, da hun plutselig fikk se at webcam-vinduet på pc-en viste en figur som stod i døråpningen til stuen bak henne. :)

Hun opplever at skoene hennes blir flyttet fra gangen og satt side om side på stuegulvet når hun har vært ute og luftet hunden, skap og skuffer er blitt åpnet mens hun har vært på jobb, lyd av raske fottrinn i den tomme leiligheten over hennes leilighet o.l. Hunden hennes oppfører seg både sint og redd noen ganger om natten, klynker og kryper inn i hjørner. Sære greier.

Jeg spurte om hun var sikker på at hun ikke hadde en stalker men det var visst dårlig med det. :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Hvorfor kan et spøgelse ikke kaste skygge :)

De kan nok, hvis de vil ;) Det finnes bilder som viser både skygger og ikke skygger. Om det er spøkelser eller ei skal jeg ikke engang begynne å påstå.

Det er bare min mening at den skyggen som er i dette bildet er altfor tydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke sjønne spøkelser eller hennelser ikke er dokumentert bedre en det er, eller er det lidt med oppmerksomhet og gjøre åndernes makt osv. Jeg er ikke religiøs på noen måte men drømmer da om og se en av disse så kjente folk som etter siner er flere tusen år gamle og fremdeles får til ting, ikke værst. Eller et gjenferd/spøkelser de har jo aldrig slåt noen ihjel så de er jo ikke farlig eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke sove.....

Farlig nei, men likevel så ukjent og PISSE skummelt! Men for nattesøvnen sin skyld:

DAME PÅ VEI UT FRA DUSJEN! DAME PÅ VEI UT FRA DUSJEN! DAME PÅ VEI UT FRA DUSJEN! DAME PÅ VEI UT FRA DUSJEN! DAME PÅ VEI UT FRA DUSJEN! DAME PÅ VEI UT FRA DUSJEN! DAME PÅ VEI UT FRA DUSJEN! DAME PÅ VEI UT FRA DUSJEN! DAME PÅ VEI UT FRA DUSJEN! DAME PÅ VEI UT FRA DUSJEN! DAME PÅ VEI UT FRA DUSJEN! DAME PÅ VEI UT FRA DUSJEN! DAME PÅ VEI UT FRA DUSJEN! DAME PÅ VEI UT FRA DUSJEN! DAME PÅ VEI UT FRA DUSJEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må da kun være en dårlig spøk fra trådstartes side, eller?

La meg fortelle dere en hemmelighet folkens (med hviskestemme), det finnes ikke spøkelser. En annen ting, huldra, nøkken, even beinlaus, gud og dodraugen fins heller ikke.

EDIT: ikke nissen heller! (takk Trond)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må da kun være en dårlig spøk fra trådstartes side, eller?

La meg fortelle dere en hemmelighet folkens (med hviskestemme), det finnes ikke spøkelser. En annen ting, huldra, nøkken, even beinlaus, gud og dodraugen fins heller ikke.

EDIT: ikke nissen heller! (takk Trond)

Dette varmer langt inn i mitt iskolde hjerte :lol::unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ting og hendelser som ikke lar seg forklare vitenskapelig. Ergo eksisterer det ikke..

Hadde vært morro å visst hvordan vitenskapen såg på dette om fx 100 år til.

Det finnes ting mellom himmel og jord vi ikke er klar over eksisterer. At alle som kommer med historier og bilder skal fare med ren løgn tviler jeg på. Ei heller at det er en logisk forklaring på alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ting og hendelser som ikke lar seg forklare vitenskapelig. Ergo eksisterer det ikke..

Hadde vært morro å visst hvordan vitenskapen såg på dette om fx 100 år til.

Det finnes ting mellom himmel og jord vi ikke er klar over eksisterer. At alle som kommer med historier og bilder skal fare med ren løgn tviler jeg på. Ei heller at det er en logisk forklaring på alt..

Hva med vareulv skal vi tro på det og hva med hekser troller drager kornringer og mye annet rart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må da kun være en dårlig spøk fra trådstartes side, eller?

La meg fortelle dere en hemmelighet folkens (med hviskestemme), det finnes ikke spøkelser. En annen ting, huldra, nøkken, even beinlaus, gud og dodraugen fins heller ikke.

EDIT: ikke nissen heller! (takk Trond)

Gud fins. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.