Gå til innhold
Fiskersiden

Er dette et brukbart ekkolodd


cesar
 Share

Recommended Posts

Alt for dyrt. Ble erstattet av FCV-620 i 2006, antar det har vært på markedet siden slutten av 90 tallet. Lysstyrken på skjermen er alt for dårlig etter dagens standard.

Kjøp enten Raymarine DS500x eller DS600x, prisene i linken under er rene innbruddspriser. Dette er lodd som teknisk kan konkurere med FCV-620 som er det beste mellomstore ekkoloddet på markedet.

Raymarine DS500/600x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for dyrt. Ble erstattet av FCV-620 i 2006, antar det har vært på markedet siden slutten av 90 tallet. Lysstyrken på skjermen er alt for dårlig etter dagens standard.

Kjøp enten Raymarine DS500x eller DS600x, prisene i linken under er rene innbruddspriser. Dette er lodd som teknisk kan konkurere med FCV-620 som er det beste mellomstore ekkoloddet på markedet.

Raymarine DS500/600x

Takk for tipset Abbor da ble det bestillt en Raymarine DS500x :hailfs:

har hatt et Humminbird 535X som er et sorgens instrument har erfart mye elektriskstøy på mitt 535x. Det er nesten helt umulig å bruke det når motoren går, og disse fiskesymbolene som vises på dette loddet er håpløse greier , har en åpen 16 foter som jeg skal montere dette i og det jeg lurer på er om det er enkelt å koble ifra dette loddet for å ta det med seg så det ikke står i båten for da er jeg redd det forsvinner? Det finnes noen uærlige sjeler rundt omkring vet du. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DS600x er mye bedre enn Eagale Seafinder 640, det er på nivå med HDS-5x og FCV-620, altså et av de beste ekkoloddene som finnes.

Vet ikke om Bethel sender til Norge, men det er en seriøs butikk. Hvis de ikke sender til Norge kan du bruke jetcarrier.no

Må løsne de to skruene på siden og ta av to ledninger bak når du tar med loddet, likt som eksempelvis Lowrance.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset Abbor da ble det bestillt en Raymarine DS500x :hailfs:

har hatt et Humminbird 535X som er et sorgens instrument har erfart mye elektriskstøy på mitt 535x. Det er nesten helt umulig å bruke det når motoren går, og disse fiskesymbolene som vises på dette loddet er håpløse greier , har en åpen 16 foter som jeg skal montere dette i og det jeg lurer på er om det er enkelt å koble ifra dette loddet for å ta det med seg så det ikke står i båten for da er jeg redd det forsvinner? Det finnes noen uærlige sjeler rundt omkring vet du. :rolleyes:

Bestillte du hos den butikken Abbor linket til eller fant du noen annen. ser de selger 600X til 440 US med frakt til Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.