Uvårmannen Posted July 15, 2013 Report Share Posted July 15, 2013 Har Lopez sluttet å lage stæsj? Altså.. Jeg sliter med å finne noe som ligner på elastotube? Vanlig makkegummi er det nærmeste til nå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tah Posted July 15, 2013 Report Share Posted July 15, 2013 Tror ikke han har sluttet. Han svarer deg sikkert i løpet av dagen Tor Arne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Lopez Posted July 15, 2013 Author Report Share Posted July 15, 2013 (edited) @ Schizofrenia : Takk for tilbakemelding . Alltid hyggelig @Uvårmannen : Beklager at jeg ikke har annledning til å svare PM så rask som jeg hadde ønsket @Tah : Du har rett , dog blir det på andre måter. Min tidligere arbeidsplass har overtatt 1 god del av varene og jeg tar meg av alt som har med produksjon etter sommeren. Håper at det gir grunnlag for muligheter til ennå mer stasj Edit: Glemte å skrive at det meste fra min side blir 1 del av Nordic Outdoor ( Sølvkroken) Edited July 15, 2013 by Martin Lopez Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Lopez Posted March 10, 2017 Author Report Share Posted March 10, 2017 Da er vi allerede igang med stasj til havfiske http://lopez.mamutweb.com/Shop/List/Selvlysende-attraktor/22/1 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Lopez Posted April 29, 2017 Author Report Share Posted April 29, 2017 Da er det noen km med lys og fiskelykke på vei til dere " Lopez Luminotube ". Nå gleder jeg meg til å kunne dele resten av konseptene . Gled dere til " Deep Sea morild " 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Lopez Posted June 4, 2017 Author Report Share Posted June 4, 2017 (edited) Selvfølgelig er det moro å sveive inn mange km med line ila en fiske dag , særlig når det er fisk i enden av snøret... Men, ikke moro når man skal fylle opp flere km. med line på nye sneller , eller skal bytte ut line. Hva gjør man da ? Vel , man tar det man har , får hodet til å samarbeide med hendene og bygger en spolemaskin som gjør jobben på null komma niks Rett fleks ( stramming) belastning av både snelle og line kun ved hjelp av matematikk , mekanisk forståelse og noen få skruer, trykkfjær og fjærvekt for å justere bremsen. Edited June 4, 2017 by Martin Lopez 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Lopez Posted August 7, 2017 Author Report Share Posted August 7, 2017 Havfiskesesongen er langt i fra over og etter ønsker fra mange av våre kunder som har erfart kvaliteten og betydelige bedre fangst med Lopez Luminotube , er vi allerede i gang med å levere 8 mm. Ø slange til grovere fiske. Luminotube lyser i flere timer etter ladning i sollyset!!! Begrenset batch som leveres a 3 meters lengde til kr. 300 . Bestill gjerne via vår nettbutikk : http://lopez.mamutweb.com/…/Lopez-Luminotube-8-mm-Ø-…/100063 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidario Posted August 7, 2017 Report Share Posted August 7, 2017 1 time siden, Martin Lopez skrev: Havfiskesesongen er langt i fra over og etter ønsker fra mange av våre kunder som har erfart kvaliteten og betydelige bedre fangst med Lopez Luminotube , er vi allerede i gang med å levere 8 mm. Ø slange til grovere fiske. Luminotube lyser i flere timer etter ladning i sollyset!!! Begrenset batch som leveres a 3 meters lengde til kr. 300 . Bestill gjerne via vår nettbutikk : http://lopez.mamutweb.com/…/Lopez-Luminotube-8-mm-Ø-…/100063 Da har jeg bestilt! Du bør ordne deg betaling med kort eller Vipps på nettbutikken din. Kan hjelpe deg med det hvis du vil. Mvh Vidar 1 time siden, Martin Lopez skrev: Havfiskesesongen er langt i fra over og etter ønsker fra mange av våre kunder som har erfart kvaliteten og betydelige bedre fangst med Lopez Luminotube , er vi allerede i gang med å levere 8 mm. Ø slange til grovere fiske. Luminotube lyser i flere timer etter ladning i sollyset!!! Begrenset batch som leveres a 3 meters lengde til kr. 300 . Bestill gjerne via vår nettbutikk : http://lopez.mamutweb.com/…/Lopez-Luminotube-8-mm-Ø-…/100063 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Lopez Posted August 7, 2017 Author Report Share Posted August 7, 2017 (edited) 5 timer siden, Vidario skrev: Da har jeg bestilt! Du bør ordne deg betaling med kort eller Vipps på nettbutikken din. Kan hjelpe deg med det hvis du vil. Mvh Vidar Takk for omtanken. Vips er uaktuelt for oss og etter lang prøvetid. Drittdyrt for oss som bedrift og lite bedriftvennlig med rapportering av transaksjoner , samt fravær av kundeservice fra DNB . Høye gebyrer på grensa til ran , og frarådes for bedrifter. Ran rett og slett . Kort kommer etter hvert Edited August 7, 2017 by Martin Lopez Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts