Gå til innhold
Fiskersiden

FS JULEKALENDER 2009


 Share

Recommended Posts

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg ser jeg har blitt satt opp på den fjerde. Det har jeg ikke sjans til. Må bli sent. Hvis julaften er utelukket må det bli lillejulaften, hvis ikke må jeg droppe det.

Holder 24. åpen foreløpig , pga mulige julekonkurranser, satt deg på den 23.

Dere var jo ikke så interessert i en artikkel om blanking, så jeg kan ikke skrive noe :)

Dessuten kan jeg ikke skrive.

Da er du satt opp. Så får du evt skrive om å ikke kunne skrive om blanking ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må hvere om du får problemer med og fylle da . :) sitter self med masse bilder og div fra den siste mnd med lake .Mye bra opp i båten har det blitt og men nå hadde jeg jo en luke i 2008 .Så kunne self ha lagd en om røye fiske fra båt før isen legger seg .Eller en kombi artikkel lake/røye men andre får jaggu pines litt i ilden he he

Endret av link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du satt opp. Så får du evt skrive om å ikke kunne skrive om blanking :D

haha! Herregud! jøssenammen :angry: Ja det blir noe å lese hahahaha! På den annen side har jeg mye kunstferdig blanking å vise til. Blanket etter solabboren på kasut, blanket etter pigghå på bontelabo og sikkert flere "umulige" måter å blanke på......

Hadde jeg bare kommet litt lenger i artsjakten min så hadde jeg hatt noe bra å skrive om, tror jeg.

Personlig tror jeg det ville være svært ødeleggende for julekalenderens kvalitet å slippe til meg, spesielt når jeg ikke har noe å skrive om.

Tenk på alle de snille brukerne dine og vurder om de vireklig fortjener noe så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lag en med 100 måter og bli fiske dritt på ^_^ eller 20-40-60 spørs hvor mange du måter du har lært og blanke på :ph34r:

Jeg har funnet ut hva jeg skal skrive om :D

Det blir ikke om blanking.... Tror kanskje enkelte vil finne nytte i det jeg skal skrive.

Til neste år håper jeg å ha materiale nok til kåseriet "Fiskearter jeg ikke liker"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førsteposten i tråden.

hehe :$

Det der hadde jeg visst sett... Tenkte sikkert at vi er jo i Norge, byråkratiets høyborg, og at det sikkert derfor var bjøretn regler til som jeg fant et sted :$

haha

Beklager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at dere trenger bidrag de første dagene av desember, så håper folk hiver seg på.

Jeg kan forsåvidt bidra, men det må bli seint p.g.a. studier. Tenkte å ta dagen etter Kim, dvs. 22. desember, funker det? Så kanskje han og jeg kan samarbeide litt.

Endret av obbien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.