Gå til innhold
Fiskersiden

Fiskesaks og fiskeskrape, finnes det noen av god kvalitet?


Vesterålen fisker
 Share

Recommended Posts

Hei. Jeg er på utkikk etter en fiskesaks (til å ta ryggfinner etc på fisken) og en skrape til å få borte ruren/skinnet på fisken. Er det noen her som kan anbefale noe som er av såpass kvalitet at det kan gis bort i gave?

Forslag tas med takk, noen spesielle merker som er bedre en andre etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man kjøpt det?

:) beklager så ikke spørsmålet føre nå. Jeg kjøpte en fiskeskjellskrape og saks i en jernia butikk for mange år siden.

De har i hvertfall denne saksa selv om er litt mer moderne nå enn før. http://homeware.fiskars.com/web/fiskarsweb.nsf/sv/saxar_functional_form_fisksax_med_softouch_handtag

Skjellskrape så jeg ikke at de hadde, men det har jeg sett i andre butikker en sjelden gang. Jeg tror at butikker som er store på kjekkenutstyr mm som Jernia kan ha dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

:blink: beklager så ikke spørsmålet føre nå. Jeg kjøpte en fiskeskjellskrape og saks i en jernia butikk for mange år siden.

De har i hvertfall denne saksa selv om er litt mer moderne nå enn før. http://homeware.fiskars.com/web/fiskarsweb.nsf/sv/saxar_functional_form_fisksax_med_softouch_handtag

Skjellskrape så jeg ikke at de hadde, men det har jeg sett i andre butikker en sjelden gang. Jeg tror at butikker som er store på kjekkenutstyr mm som Jernia kan ha dette.

Den saksen der har jeg fått bestillt. Men finner ikke fiske skrape! noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.