Gå til innhold
Fiskersiden

Shark night anyone?


atomichaggis
 Share

Recommended Posts

  • 3 months later...

Hågjelen er tilbake for fullt på storsand, dratt plenty de tre siste turene, det beste bettet har vært mellom 23 og 01 før det dør ut. Endte forøvrig opp som rene turistattraksjonen igår og bilde av en stakkars artsjeger med agntyv i form av hågjel finnes nå i flere feriealbum.

Fint vær inatt da, deilig å kunne sitte i bare t-skjorta, selv om jakka måtte frem den siste timen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Jeg gir ikke opp denne tråden som medium for å forhåndsannonsere blanking etter mus og klo.

Inatt skal jeg fiske småhvitting, mate slimål og forhåpentligvis teste den nye karpestanga med fisk i andre enden. Om noen andre også føler for å kaste bly og surre harsk makrell sier jeg ikke nei takk til selskap. Kommer iallefall til å fiske til den siste bussen går hjem, om ikke jeg går tom for agn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir ikke opp denne tråden som medium for å forhåndsannonsere blanking etter mus og klo.

Inatt skal jeg fiske småhvitting, mate slimål og forhåpentligvis teste den nye karpestanga med fisk i andre enden. Om noen andre også føler for å kaste bly og surre harsk makrell sier jeg ikke nei takk til selskap. Kommer iallefall til å fiske til den siste bussen går hjem, om ikke jeg går tom for agn.

Det som er artig er at jeg ikke drar likevel, blir sjokolade og lekser istedet. wuhuuu. Blitt svak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Om noen er interreserte er det grei mattorsk å få på storsand om dagen. Polakken ved siden av meg fikk en sei på 3+ og flere 1-2kg's torsk på sluk, selv fikk jeg en torsk i 3+ klassen på pulley med makrell. Virker som de spiser på silderogn nå utifra mageinnhold. Ingen aktivitet på micro eller flatfisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.