Gå til innhold
Fiskersiden

Hvor finner jeg pizzabag?


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jojo - så langt er jeg med :)

Men, hvorfor skal du måtte holde den varm ? En pizza setter man i ovnen når man er sulten, så tar man den ut - har på krydder/dressing/ketsjup og spiser den ?

Men steker den ikke - setter den i en varmebag/pose og spiser den 15 minutt etterpå (som er så lenge den bagen holden den varm....) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her snakker vi ungkar!!!!

Tipset er forøvrig å kjøre varmeapparatet på fullt og sette den på dashbordet - like effektivt - du kjører dessuten som en kjærring, så det er blir ikke noe problem med at den ikke ligger rolig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh - du henter ikke pizza på Dolly's vet du, de kommer med pizza til deg.. i bag :)

Shows what you know ;) Dolly leverer ikke så langt, de har ikke levering fra Oasen. Peppes leverer heller ikke hit, kun pizzabakeren- den er god den forøvrig men Dolly er vel hakket hvassere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her snakker vi ungkar!!!!

Tipset er forøvrig å kjøre varmeapparatet på fullt og sette den på dashbordet - like effektivt - du kjører dessuten som en kjærring, så det er blir ikke noe problem med at den ikke ligger rolig....

Å ikke kræsje er ikke det samme som å kjøre som en kjerring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shows what you know :) Dolly leverer ikke så langt, de har ikke levering fra Oasen. Peppes leverer heller ikke hit, kun pizzabakeren- den er god den forøvrig men Dolly er vel hakket hvassere.

Jøss - nei, det må jeg innrømme at jeg ikke var klar over. De har alltid levert til meg ihvertfall. Og det er da bare marginalt kortere enn til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW, dette sier LITT om hvor øde du bor!

Nei det gjør egentlig ikke det, det sier litt om hvor kjipe pizzakjedene er. HAr en peppes,

3 Dollys og en pizzabakern innenfor 15-20min kjøring, så mye mer kan man ikke forvente dersom man ikke vil bo i leilighet :)

Dersom Peppes selger slike får jeg handle pizza der snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det gjør egentlig ikke det, det sier litt om hvor kjipe pizzakjedene er. HAr en peppes,

3 Dollys og en pizzabakern innenfor 15-20min kjøring, så mye mer kan man ikke forvente dersom man ikke vil bo i leilighet :)

Dersom Peppes selger slike får jeg handle pizza der snart :)

Jeg har kjørt buss ut fra Haugesund til deg, du BOR øde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med å få levert pizza på døren er at de smaler opp og leverer til flere før de kommer til deg, og da hjelper det ikke med verdens beste varmebag.

Shows what you know :) Dolly leverer ikke så langt, de har ikke levering fra Oasen. Peppes leverer heller ikke hit, kun pizzabakeren- den er god den forøvrig men Dolly er vel hakket hvassere.

Pizzabakeren er billigst og best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.