Gå til innhold
Fiskersiden

Hvor finner jeg pizzabag?


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

Hvis du for all del skal ha ei sånn "pizza veske" så kan jeg muligens skaffe ei til deg, Karl Inge.

Jeg kjenner han som driver pizza bakeren i Kopervik og på Åkra meget godt, så du skal ikke se bort fra at jeg kan skaffe en.

Er du "seriøs" så gi meg et vink ganske så snart, og jeg skaffer kanskje en vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du for all del skal ha ei sånn "pizza veske" så kan jeg muligens skaffe ei til deg, Karl Inge.

Jeg kjenner han som driver pizza bakeren i Kopervik og på Åkra meget godt, så du skal ikke se bort fra at jeg kan skaffe en.

Er du "seriøs" så gi meg et vink ganske så snart, og jeg skaffer kanskje en vet du.

Vink :)

Jeg har kjørt buss ut fra Haugesund til deg, du BOR øde

15 min med buss er ikke akkurat øde, men når man er vant med å bo i gettoen vriker vel alt annet folketomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Priceless tråd.

Kampen for varm Pizza

"Kommer i Januar. Følg mannen som er på leting, leting etter sin sjelefrende, den lange reisen er snart over. Møt en mann som ikke tar til takke med kald pizza, en mann som ikke lar seg bli tråkket på. Kommer ikke pizzaen hjem til han varm, da tar han saken i egne hender. Følg Karl Inge i sitt eventyr om Pizzabagen. Følg en mann i leting etter sin rett til varm pizza. En spennende, men alikevel litt langtekkelig film om en mann og alle de store pizzasjappene."

Spilletid: 2timer 15minutter

Utgivelsesland: Norge

Språk: Norsk/dialekt

Premiere: 20.01.2010

"VG": Storslått drama/komedie av de få, her har vi byfolk virkelig noe å le av. Må tekstes, umulig å skjønne hovedrolle innhaver.

"Aftenposten": Når man får levert Dolly med taubane, da bor man jaggu langt ute på landet når de ikke leverer. Must see, årets komedie

"Nationen": Akkurat hva vi trenger for å bevise for folk i byene at vi trenger mer støtte til bygdene

"Nettavisen" Vrøl, se heller maling tørke i 2 timer.

95715_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har for mye fritid :)

nei, men prioriterer å bruke tid på ting som interesserer meg, og din leting etter en Pizzabag for å få varm pizza er priceless. Dette må jo tas videre til han standup komikeren Hans Morten Hansen som elsker haugesund/Karmøy og ikke minst Egersund. Egersund er hans favoritt samtale emne. Kanskje en FaceBook gruppe også

Og jeg syns han ligner litt på deg, han på coveret. Om ti år kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte teste det her. Kom hjem fra hytten med litt slitne barn, mye å rydde osv så dermed tenkte jeg jeg skulle gjøre et forsøk. Bestillte pizza hos Peppes på nett - 34 minutter senere var den levert på døren - fortsatt varm.... Men når man har valgt å bo så usentralt som KIS på Karmøy så er det selvvalgt å ikke kunne få levert på døren. Man må da bosette seg litt sentral for å kunne ta del i slike tjenester. Jeg bor forøvrig ca her: http://www.gulesider...26tab%3Daddress

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm.

Ganske seriøs tråd dette,nesten like seriøs som "internt årsmøte 2008" tråden til Karl Inge ang havfiskeklubben. :lol:

KIS bor jo egentlig ganske sentralt.

Over broa,forbi Lasse (Mr big fish) så til venstre i første rundkjøringen.

Sentralt?

2matbutikker i gangavstand,båtbutikk,1 døgnåpen bensinstasjon,kort vei til flyplass og råere fiskeplasser enn oppsopet i tigerstaden har.

Dessuten kan han velge mellom kompe m bacon på ferga fra Haljem og kompe m skinke biter på ferga til Stavanger.

Nær vei til Conger conger,strikkhopping fra bru,sossen på filmfestivalen og selvsagt utstyrs sjappa.

Varmebag til pizza?

Enhver ungkar SKAL ha slikt i den umiddelbare nærhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm.

Ganske seriøs tråd dette,nesten like seriøs som "internt årsmøte 2008" tråden til Karl Inge ang havfiskeklubben. :)

KIS bor jo egentlig ganske sentralt.

Over broa,forbi Lasse (Mr big fish) så til venstre i første rundkjøringen.

Sentralt?

2matbutikker i gangavstand,båtbutikk,1 døgnåpen bensinstasjon,kort vei til flyplass og råere fiskeplasser enn oppsopet i tigerstaden har.

Dessuten kan han velge mellom kompe m bacon på ferga fra Haljem og kompe m skinke biter på ferga til Stavanger.

Nær vei til Conger conger,strikkhopping fra bru,sossen på filmfestivalen og selvsagt utstyrs sjappa.

Varmebag til pizza?

Enhver ungkar SKAL ha slikt i den umiddelbare nærhet.

Dæmn right :lol:

Det er forøvrig 4 matbutikker innen gangavstand REMA, RIMI, KIWI og Prix. Samt bank, lege, barnehage, skole og Norges Fødested Avaldsnes- alt innen for 10 min gange :) 4 min kjøring til flyplassen og 15 min kjøring til 20kg Congers. Ingen plass i Oslo som matcher det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæmn right smile.gif

Det er forøvrig 4 matbutikker innen gangavstand REMA, RIMI, KIWI og Prix. Samt bank, lege, barnehage, skole og Norges Fødested Avaldsnes- alt innen for 10 min gange smile.gif 4 min kjøring til flyplassen og 15 min kjøring til 20kg Congers. Ingen plass i Oslo som matcher det biggrin.gif

.....men varm pizza på døren? Næææææ...

At ungkaren KIS legger vekt på at det er barnehage innen gangavstand blir vel sånn passe skummelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.