Gå til innhold
Fiskersiden

Lawson GTR 2 SPEED


nordheim
 Share

Recommended Posts

Noen som har eller kjenner til denne Lawson snella? Skal vel være brukbare saker?

Fikk nettopp kjøpt ei Shimano TLD 20 på ebay og vurderer ei med høy og lavgear. Trenger vel neppe noe lavgearssnelle til mitt fiske men tenkte det kunne være kjekt å ha når prisen var overkommelig. Kan noen gi meg anbefalinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Truls har ei slik snelle? Hvis det er den, så har han kjørt 18,5 kilos kveite på den uten problemer.

Håper Truls kommer på banen før jeg evt. kjøper en slik en. Håper faktisk på et positivt svar. Sammenligner snella med tld`"en som er et mesterverk. Men har kanskje for store forhåpninger??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snella er god den og nå er den jo på billigsalg. Har som Obbien sier tatt kveite på 18,5kg og det gikk som en lek.

Så til normalt havfiske i norge er den mer en bra nok.

:)

OK takk skal du ha. Utvekslinga på høygear ser jo helt ålreit ut, hvordan funker den på lavgear? Hvordan virker bremsen?Er jo litt bortskjemt med Shimanoens leverdrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme firma som produserte Ambassadeur 7000 tidlig på 2000 tallet, og vel faktisk fortsatt produserer samme snella :) , så dette bør være greie saker.

Ammbassadeur kopi

Utrolig hvor hjelpsomme dere er på nyåret. Kjøper en og prøver!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.