Gå til innhold
Fiskersiden

- Landbasert mer og mer interessant


 Share

Recommended Posts

I dag har jeg skrevet til to stk i miljøkomiteen på Tinget. En fra SV og en fra Høyre. Med den responsen jeg har fått på skrivingen ang Sportsfiskefjorden skulle jeg forlengst ha gitt opp, men i likhet med gamle boksere reiser jeg meg automatisk. Litt groggy men så lenge man ser motstanderen er det bare å gå inn til neste runde..

Det er jo utrolig at partier som gjerne kaller seg miljøpartier ikke engang vil ta opp problemene i andre former enn uforpliktende politikerfraser. Miljø har de kokt ned til klima.

Men gjør vi ingenting skjer hvertfall ingenting..

Trodde vanndirektivet var vedtatt, for unntakene har jeg lest om tidligere. Noen i næringen ønsket at de skulle bli like stor og mektig som oljenæringen for da kunne de gjøre som de ville. Jeg tror de har fått ønsket sitt oppfyllt.

Sportsfiskefjorden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi opp Sarepta det kan se svart ut og svarene jeg får er ofte preget av litt sånn hææææ.

Jeg får jo svar noen ganger og da har jeg muligens pirket litt i nysjerrigheten deres.

Greier jeg å få noen til å sjekke tallene jeg presenterer og linkene jeg legger ved for å understereke at jeg ikke farer med løgn, håper jeg at noen spør videre neste gang de blir " behandlet " av lobbyister.

Stå på, noen ganger når det frem :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.