Gå til innhold
Fiskersiden

Fiskebodopprydding - 2010-utgaven


kjs
 Share

Recommended Posts

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg lagt til en del flere ting (redskapsskrin, stenger, stasj) samt lagt inn en god del bilder (beklager bildekvaliteten). Hvis det er spm eller behov for flere bilder så skrik ut. Det kommer enda mer stasj etter hvert btw... :rolleyes:

Limanda: Bud er notert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Cabelas-skrinet så stort at det er plass til jerkbaits i det?

600,- for RT Waypoint 50 lb.

Cabelas-skrinet er ca. 35 x 25 cm, men rommene er alt for små til jerkbaits dessverre...

(Har lagt til enda litt mer stasj og litt flere bilder nå btw.)

Endret av kjs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Mr Big fish :D' date='14 mars 2010 - 14:36' timestamp='1268573808' post='580169]

Hvordan ringer er det innvendig i karpestengene ??

Keramiske, antrasittgrå på fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keramiske, antrasittgrå på fargen.

Ok, takk for svar.

Mine stenger får litt røff behandlig uti felten så keramiske ringer liker seg ikke sammen med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor stor er den 2 sidige cabela boxen? Er det store eller små rom?

Hvor lang er teleflexen?

Kunne kanskje tenke meg begge deler.

Teleflexen er vel ca. 4m tror jeg, kan måle nøyaktig om det er behov for det. De har vært i en 15' båt, tok den ut i fjor sommer.

Cabelasboksen er 34 cm x 23 cm, og ca. 12 cm tykk. Rommene er ikke så store (bortsett fra ett), men ganske dypt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000 spenn for begge bibs og cabelas boksen. :o

Tikk takk. Budet går ut om 1 time.

Hehe - da sier vi det slik: Hvis ingen overbyr deg ila. den timen (det skulle vel bli før 22:27 det da), så er de dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For følgende ting har jeg notert bud - og jeg tenker at disse får stå til imorgenkveld (16.3) kl. 22 - kommer det ikke høyere bud før det er de solgt :thumbsup:

Grauvell Rodas boat 9'- lett båtfiskestang med 2 "quivertips". Ny og ubrukt! - Prisantydning 850,-

Limanda har bud på 600,-

Daiwa Samurai 7' 7-21g, 3-delt med tube, pent brukt. Prisantydning 400,-

JonT har bud på 300,-

Ron Thompson Waypoint 4-delt havfiskestang - 7,6' 50lb, med tube - ny og ubrukt (toppmodell) . Prisantydning 600,-

Trond har bud på 600,-

Shimano Spirex 4000 - amerikansk modell med dobbeltsveiv og spoletrigger ("fast cast") - lite brukt. Prisantydning 450,-

Glenners har bud på 200,-

Ambassadeur Syncro 6500 - noen år gammel, men nyoverhalt og lite brukt. Prisantydning 800,- Karpestenger 12'/2lb OEM/kinaproduserte - svært pent brukte. Prisantydning 450,-

Trym har bud på 1500,- for 2 karpestenger + ambiss

Feederstang 11'OEM/kinaprodusert - pent brukt! Prisantydning 500,-

Link har bud på 300,-

Hvis det kommer bud på flere av tingene som ligger ute nå før kl. 22 i dag blir disse også med på budrunden som avsluttes i morgen. Forbeholder meg retten til å avvise bud som er "under smertegrensa" :)

EDIT: Så det kom et spm. om karpestengene nå - har 2, kanskje 3 jeg kan kvitte meg med...

EDIT2: Har lagt til et par ting til som det er bud på nå

EDIT3: Har lagt til enda en ting det er bud på nå

Endret av kjs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK da blir første budrunde slik: For følgende ting har jeg notert bud - og disse budene får stå til imorgenkveld (16.3) kl. 22 - kommer det ikke høyere bud før det er de solgt (med et fortsatt forbehold om at de ikke blir alt for billige, er vel ihvertfall en ting som er litt under smertegrensen foreløpig...) :thumbsup:

Grauvell Rodas boat 9'- lett båtfiskestang med 2 "quivertips". Ny og ubrukt! - Prisantydning 850,-

Limanda har bud på 600,-

Daiwa Samurai 7' 7-21g, 3-delt med tube, pent brukt. Prisantydning 400,-

JonT har bud på 300,-

Ron Thompson Waypoint 4-delt havfiskestang - 7,6' 50lb, med tube - ny og ubrukt (toppmodell) . Prisantydning 600,-

Trond har bud på 600,-

Shimano Spirex 4000 - amerikansk modell med dobbeltsveiv og spoletrigger ("fast cast") - lite brukt. Prisantydning 450,-

Glenners har bud på 200,-

Ambassadeur Syncro 6500 - noen år gammel, men nyoverhalt og lite brukt. Prisantydning 800,- Karpestenger 12'/2lb OEM/kinaproduserte - svært pent brukte. Prisantydning 450,-

Trym har bud på 1500,- for 2 karpestenger + ambiss

Feederstang 11'OEM/kinaprodusert - pent brukt! Prisantydning 500,-

Link har bud på 300,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byr 700,- + frakt for Ron Thompson Waypoint 4-delt havfiskestang - 7,6' 50lb + en kystmeiteboks.

Hvis du har mulighet for å sende da :P

Kan sende, men har nå bud på 800,- på stanga... Stikker på fisketur nå, sjekker vinnere av budrunden og oppsummerer når jeg er hjemme igjen :jig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, så da ble det slik:

Grauvell Rodas boat 9'- lett båtfiskestang med 2 "quivertips". Ny og ubrukt! -

Limanda 600,-

Daiwa Samurai 7' 7-21g, 3-delt med tube, pent brukt.

JonT 300,-

Ron Thompson Waypoint 4-delt havfiskestang - 7,6' 50lb, med tube - ny og ubrukt (toppmodell) .

Trond 800,-

Shimano Spirex 4000 - amerikansk modell med dobbeltsveiv og spoletrigger ("fast cast") - lite brukt.

Glenners 200,-

Ambassadeur Syncro 6500 - noen år gammel, men nyoverhalt og lite brukt. Karpestenger 12'/2lb OEM/kinaproduserte - svært pent brukte.

Trym 1500,- for 2 karpestenger + ambiss

Feederstang 11'OEM/kinaprodusert - pent brukt!

Link 300,-

Ta kontakt for avtale om overlevering/betaling/forsendelse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Mr Big fish :)' date='17 mars 2010 - 18:56' timestamp='1268848608' post='580975]

Styringa til båt, er den fortsatt tilgjengelig ??

Kan hentes :)

Jupp - henter du er den din! Den henger i garasjen

EDIT: Har ryddet i det opprinnelige innlegget nå, og streket ut det som gikk i budrunden. Fremdeles mye stasj igjen som jeg håper å bli kvitt :unsure: - så kom gjerne med bud (evt. forslag til byttehandler...). Har enda litt mer stasj som skal legges ut, bl.a. noen OEM/kinaproduserte fluestenger, og et Lidl nappvarslersett (4 nappvarslere + mottaker)+++ Satser på å legge ut en ny runde seinest i løpet av helga

Endret av kjs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.