Gå til innhold
Fiskersiden

Fiskebodopprydding - 2010-utgaven


kjs
 Share

Recommended Posts

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Forundringspakke: 2 plastbokser med woblere, sluker, etc. - 23 stk woblere - mye kurrant, noe mindre kurrant - noe brukt, noe ubrukt

Prisantydning ?,- - kom med bud!

Byr 200.-

Notert - skal få tatt bilder av disse og lagt ut ila. helga - og så setter jeg en budfrist når de er på plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt ut en del flere ting med bilder nå, men har ikke kommet gjennom alt enda dessverre. Beklager elendig bildekvalitet, kameraet er ute av funksjon, så det er mobilbilder i denne omgang...

Har funnet enda flere bokser med Lidl kystmeitesett - alle uåpnede. De kostet vel 99,- eller 119,- i butikken i sin tid, og var mye for pengene da, og enda mer nå;-)! Bare tanga, cracklightsholderne og cracklightene dekker vel inn prisen :blush:

Generelt er jeg også veldig interessert i bud på alt som ligger ute - er rett og slett alt for fullt i fiskeboden nå. Har derfor også lagt ut et par "pakker" med mye stasj... :)

PS: Ift. woblerpakken som lå ute og som jeg fikk bud på har jeg fjernet denne nå, da jeg ikke har funnet den igjen... Mulig jeg kan ha gitt den bort, men glemt det. Legger den ut igjen om den skulle dukke opp :huh:

Endret av kjs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forresten flere som har spurt om Lidl nappvarslere, som jeg nevte tidligere i tråden. Har et ubrukt sett liggende, men fant ut at de kun kostet 399,- nye, og hvis jeg ikke får mer enn det for dem (og det skal vel litt til) foretrekker jeg kanskje å beholde dem selv, som ekstravarslere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg ikke har fått fulgt opp helt her - innspurt på et prosjekt på jobb som må være ferdig til påske...

MEN:

Diverse bud er notert - av disse er budet på Ugly Sticks-stanga innenfor smertegrensa, de andre foreløpig utenfor :rolleyes:

Ift. kassa med woblere - jeg kan godt stykke den opp om ønskelig, men vil helst ha noen kroner for hver, de er nemlig helt OK. Problemet er bare at 200 stk er litt mye til eget bruk B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg ikke har fått fulgt opp helt her - innspurt på et prosjekt på jobb som må være ferdig til påske...

MEN:

Diverse bud er notert - av disse er budet på Ugly Sticks-stanga innenfor smertegrensa, de andre foreløpig utenfor <_<

Ift. kassa med woblere - jeg kan godt stykke den opp om ønskelig, men vil helst ha noen kroner for hver, de er nemlig helt OK. Problemet er bare at 200 stk er litt mye til eget bruk :unsure:

hva skal du ha for hele boksen da?

Endret av Vansjø Havfiskeklubb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor forundringspakke, stort sett kystmeite/sjøfiskestasj av ymse opprinnelse...

250 kr byr jeg, så ser vi hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, på tide med svar til alle her. Noen bud er litt lave, men jeg tenker likevel å kjøre en ny budrunde med de jeg synes er akseptable. Følgende har budfrist frem til lørdag kveld kl. 22:

Ron Thompsen Carbostick 7', 4-18g, 3-delt. Ny og ubrukt med tube!

Prisantydning 400,- Plano 1363 ProLatch - stort redskapsskrin. Nytt og ubrukt!

Prisantydning 400,-

alek - samlet bud på 500,- (tolker det som 250,- for hver)

Stor forundringspakke, stort sett kystmeite/sjøfiskestasj av ymse opprinnelse...

Flere ferdigtakkel av ulik opprinnelse (Veals, Abu, Cabelas, Eagle claw++), diverse krok (Mustad, VMC, ++), blekkspruter, plastboks med endel jigg + jigghoder. Du får også med et utvalg mono: De fleste spolene er urørte.

Mr Big Fish - bud på 250,-

Shakespeare Ugly sticks boat havfiskestang 30lb

Prisantydning 650,- (superbillig, veil. 1790,-)

Carla - bud på 650,-

Øvrige bud er litt i underkant foreløpig - når det gjelder woblerne går de billig, men jeg heller mot å stykke dem opp. Jeg kan foreslå følgende deal:

- Opp til 10 stk: 10,- pr. stk

- 10 eller flere: 8,- pr. stk

(da selvsagt valgfrie farger og typer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja.

Hva med å si 300 for skrinet og 200 for carbostixen? :thumbsup:

peiling på hvor stor en formue det koster å få det sendt til Bergen?

alek

Hm - burde vel gå inn under en egenemballert Norgespakke tror jeg - da snakker vi 150,-

Hvilket merke er de forskjellige?

Woblerene? Ingen merker - de er nye og rett fra fabrikk (en lang historie;-)), pakket i plast. Har god erfaring med dem, men vil i utgangspunktet anbefale å bytte kroker (ingen dårlige erfaringer forsåvidt, men litt skeptisk til fabrikkmonterte kroker av ukjent opprinnelse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Har du mulighet til å sende meg et par bilder av de største walker-modellene som går igjen i "wobblerboksen"? Om du sender meg en PM så kan du få en e-post adresse. Ser et par modeller som er interessante, men hadde vært greit å sett de litt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mulighet til å sende meg et par bilder av de største walker-modellene som går igjen i "wobblerboksen"? Om du sender meg en PM så kan du få en e-post adresse. Ser et par modeller som er interessante, men hadde vært greit å sett de litt bedre.

Hei,

fant noen gamle bilder av woblerne fra da jeg kjøpte dem nå - har lagt disse inn i først post. Alle har raslekuler, unntatt de rosa med skei.

PS: Har forresten også lagt ut et nytt bilde av bass-settet, samt lagt ut Lidl-nappvarslerene (de siste med forbehold om god pris)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hepp - sorry, har vært på påskeferie, men jeg sa vel bud innen lørdag før påske. Det betyr at følgende er avgjort:

Ron Thompsen Carbostick 7', 4-18g, 3-delt. Ny og ubrukt med tube!

Prisantydning 400,- Plano 1363 ProLatch - stort redskapsskrin. Nytt og ubrukt!

Prisantydning 400,-

alek - samlet bud på 500,-

Stor forundringspakke, stort sett kystmeite/sjøfiskestasj av ymse opprinnelse...

Flere ferdigtakkel av ulik opprinnelse (Veals, Abu, Cabelas, Eagle claw++), diverse krok (Mustad, VMC, ++), blekkspruter, plastboks med endel jigg + jigghoder. Du får også med et utvalg mono: De fleste spolene er urørte.

Mr Big Fish - bud på 250,-

Shakespeare Ugly sticks boat havfiskestang 30lb

Prisantydning 650,- (superbillig, veil. 1790,-)

Carla - bud på 650,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har oppdatert første innlegg nå, og også flyttet litt mer stasj ned til "Gis bort". Sliter med å få gått gjennom det som gjenstår av ryddeprosjektet, men nå begynner meitesesongen, så da vet jeg ikke om jeg rekker det :blush: Minner imidlertid på at det fortsatt er igjen mye stasj, og at det også er noen som ikke har hentet stasj ennå :rolleyes:

NB: Minner også på woblerene (som flere sa de var interessert i): 10,- pr. stk, eller 8,- pr stk ved kljøp av 10 eller flere - billigere woblere får du ikke :closedeyes: !

Endret av kjs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.