Gå til innhold
Fiskersiden

Hvor mange land har du fisket i?


piscator
 Share

Recommended Posts

Trist bilde fra Mekong :)

2/2 for meg Norge og Danmark. Var fristet til å skrive 3/3 men det er endel bergensere her så jeg behersker meg...

Det hadde jeg helt glemt :goodjob:

Da blir det : Norge, Sverige, Finland, Hellas og Bergen

Man må jo ikke glemme at folk fra hele verden reiser til Norge (og Bergen) for å fiske.

For meg er det egentlig bare fisk fra Norge (og Bergen) som teller. Resten er fornøyelig kuriosa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge, Sverige, Danmark, England, Skottland, Irland, Sveits, Kroatia, Spania, USA. Litt usikker på hvor jeg skal plassere Ascension, men det er jo britisk. Fått fisk overalt, selv om fangsten i Sveits besto av kun en liten abbor. Faktisk er det hakket mer pinlig at jeg fortsatt ikke har fisket i Finnmark eller Rogaland når det gjelder norske fylker. Ellers er alle de andre i boks, og her har jeg rimeligvis ikke blanka i noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge, New Zealand, Rarotonga (er vel nesten NZ), Australia og Costa Rica som jeg kommer på.

Blanket på Rarotonga og fikk en ulke på størrelse med en fystikkeske i Australia. Ellers ikke så verst fangst.

Skulle gjerne ha fisket mer i Nord-Norge og har planer om å dra noen digre gjedder hos svigermor i Nord-Trøndelag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fisket i Norge, Sverige, Danmark, Frankrike, Spania (Grand Canaria), Malaysia(Fastlandet og Borneo), Australia, Thailand og Italia. Fått fisk i alle. Har en stående avtale med en baramundi i Australia som slet 0,40 og stakk av med kroken min. Den skal jeg ha igjen ;)

Endret av syver
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Den nette sum av Norge, Sverige og Irland. Fisket i Irland var i 2006; det var akkurat i den perioden jeg begynte å få tilbake fiskelysten, men peil og utstyr var ganske så på bunn - ergo: Slukdenging en håndfull ganger.

Mange steder langs kysten er det skiltet til områder, hvor det igjen er delt inn etter arter, og man finner lett de stedene man ønsker satse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.