Gå til innhold
Fiskersiden

Kjøpe sjøørret snelle- value for money


FaztFisk
 Share

Recommended Posts

Det er plass til større bremseskiver og selve konstruksjonen er også bedre med frontbrems. Alle toppmodeller har frontbrems. Når du får brukt frontbrems ei stund vil du nok også finne ut at det er en mer hensiktsmessig plassering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er plass til større bremseskiver og selve konstruksjonen er også bedre med frontbrems. Alle toppmodeller har frontbrems. Når du får brukt frontbrems ei stund vil du nok også finne ut at det er en mer hensiktsmessig plassering.

hei nexava grei snelle bra pris på den eller den nye sweepen til daiwa,mye snelle for pemgane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ei Shimano Nasci 2500 som eg ikkje har bruk for. Den er så godt som ubrukt og framstår som ny. Det er påspolt multisnøre som ser ut som 0,12mm fireline. Den har ei utveksling på 5,0:1 og ein svært mjuk og fin brems (på linje med Twin Power). Den vil være perfekt til sjøaure, havabbor og makrellfiske.

Du kan få den for 700,- + frakt.

102208_s.jpg

Endret av Helge S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helge har vel mer eller mindre kommet med løsningen for trådstarter her ;) Snella er midt i blinken til sjøørretfiske, og prisen er det ingenting å si på. Anbefaler deg å gå for denne Faztfisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Ser ut som eit skikkelig bra tilbud, den snella! Sender ein PM når eg får skrapt saman nok peng (ja, er faktisk så #¤%* fattig)

Hei FaztFisk!

Jeg holder på å forberede en egen tråd om emnet, så det kommer litt mer dybdeinfo etterhvert, men på eBay finner du altså gode sneller til nissepris. Til sjøørret kan du sjekke ut KLG-serien til RedMan, jeg tipper KLG2000 er omtrent passe, men du kan også se på KLG1000 og KLG3000. Denne snella koster rundtom 150 kroner (!!) levert på ditt lokale postkontor. Kvaliteten kan sammenlignes med Tica-sneller rundt 1000-1200kr.

Her kan du kjøpe KLG2000: http://cgi.ebay.com/RedMan-11-Ball-Bearings-Spinning-Reel-Fishing-KLG2000-/330426401444#ht_2216wt_1139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei FaztFisk!

Jeg holder på å forberede en egen tråd om emnet, så det kommer litt mer dybdeinfo etterhvert, men på eBay finner du altså gode sneller til nissepris. Til sjøørret kan du sjekke ut KLG-serien til RedMan, jeg tipper KLG2000 er omtrent passe, men du kan også se på KLG1000 og KLG3000. Denne snella koster rundtom 150 kroner (!!) levert på ditt lokale postkontor. Kvaliteten kan sammenlignes med Tica-sneller rundt 1000-1200kr.

Her kan du kjøpe KLG2000: http://cgi.ebay.com/RedMan-11-Ball-Bearings-Spinning-Reel-Fishing-KLG2000-/330426401444#ht_2216wt_1139

Slo akkurat til på en slik en (KLG2000). 170 kr. hjem i kassa. Aner jo NADA om den, men plutselig blir man positivt overrasket :)

Så får vi se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.