Gå til innhold
Fiskersiden

Noen som er interessert i fisketreff/konkuranse?


Gjest raphaug
 Share

Recommended Posts

Gjest raphaug

Hadde vært artig å tatt en dag i feks. tråsåvika(Nært Orkanger, 20km sør for trondheim) der det er plass til mange deltakere og et treff kombinert med konkuranse. Her er mulighetene for å få det meste tilstede.

Vi kunne hatt en enkel kronerulling på feks. 50kr for påmelding, der all profitt går til premie.

Feks. 1.Premie til størst fisk, og trøstepremie til den som er mest stakkarslig(gjerne den som drasser på mest og dyreste utstyr, mest velgjorte tackle, men som ikke får et eneste run.)

Nå er den jo fin sessong, så er mulighet for å gjøre noen fine fangster.

Feks. Søndag 30. Mai 2010 er et forslag fra min side, det er også en dag indikert med "GODT FISKE" i napp og nytt, og hvem stoler vel ikke blindt på den? :)

Hvis folk er interesserte kan dere skrive her, og hvis det er innspill på dato/sted/evt. forslag er det veldig åpent for forslag.

Håper å få til en sosial sammenkomst med grilling, masse fisk og fint vær.

happiness_of_katakuris.jpg

Mvh

Carl Oscar

Endret av raphaug
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja ... Joiner jeg om det ordener seg med skyss ;)

Om det da blir avgift hadde det jo vært kult om den hadde blitt betalt på forhånd f.eks... Pengepremie er jo kjedelig :)

Jeg tror ikke jeg kan 30.mai...

Hva med regler? maks en stang om gangen per person f.eks,...?

Endret av veg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøstepremie? Hvorfor ikke heller en fiaskopris? Speil er jo en klassiker som premie for fiaskopris.

30. mai er jeg på vei hjem fra en ukes nerding i Sveits om jeg ikke er askefast, dårlig timing for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest raphaug

Forslag til dato da? Her er det bare å pøse på med forslag.

Likte MrVolcom sitt om gavekort i premie, så evt avgift bør betales på forhånd, og beløp refunderes ikke ved avmelding.

Jeg har plass i bilen, Veg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg kjører de rundt 115 milene fra Tromsø, for så å prestere å ha en shitty fiskedag, ligger jeg da godt an til fiaskoprisen?

Ja, men ikke undervurder meg.

Specimentrådfjorden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest raphaug

Veg; Ja, det er der. Går å fiske inni vika ved bryggene der, men der er det nokså grunt. Hvis du fisker utenom vika der er det mere dyp.

Er muligheter for å få det meste på den plassen. Skal være mulighet for de fleste typer flyndre, all hvitfisk, samt sø/ha for nerdene.

Jeg ser helst at det blir størst mulig oppmøte, så hva med helga etter den 30. Mai? Lørdag 5. Juni eller søndag 6. Juni ?

Vi prøver også å legge til rette for grilling iløpet av dagen, så grillmat må pakkes i veska. Hadde vært knall om SMS hadde stilt med gitar for å få opp stemningen.

Så hva sier folk?

Søndag 6. Juni?

Lørdag 5. Juni?

Mai?

EDIT:

Har fått bekreftet av SMS at han ikke er noen kløpper på gitar, så han skal mime luft-keyboard og dra noen skikkelig gode vitser. Det ser jeg virkelig fram til.

Endret av raphaug
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veg; Ja, det er der. Går å fiske inni vika ved bryggene der, men der er det nokså grunt. Hvis du fisker utenom vika der er det mere dyp.

Er muligheter for å få det meste på den plassen. Skal være mulighet for de fleste typer flyndre, all hvitfisk, samt sø/ha for nerdene.

Jeg ser helst at det blir størst mulig oppmøte, så hva med helga etter den 30. Mai? Lørdag 5. Juni eller søndag 6. Juni ?

Vi prøver også å legge til rette for grilling iløpet av dagen, så grillmat må pakkes i veska. Hadde vært knall om SMS hadde stilt med gitar for å få opp stemningen.

Så hva sier folk?

Søndag 6. Juni?

Lørdag 5. Juni?

Mai?

EDIT:

Har fått bekreftet av SMS at han ikke er noen kløpper på gitar, så han skal mime luft-keyboard og dra noen skikkelig gode vitser. Det ser jeg virkelig fram til.

Skulle tatt med trommesettet ut, da bli d liv ja :) ... nei det går nok ikke :rolleyes:

6 .juni går fett :thumbsup: lærere anbefaler jo å slappe av før tentamen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller med improvisert triangel, forutsatt at følgende rider oppfylles:

• 5 flasker Louis Roederer Cristal 2002

• 30 g sne

• 6 dverger med sølvfat på hodet til å servere Cristal og sne

• En kasse Haandbryggeriet Dark Force

• 8 tsjekkiske 19-åringer til å servere Dark Force.

• Nypusset MP5 med 200 skudd, sporlys.

• Tre sokkeskift, ullsokker, forvarmede.

• En hvit tiger.

• Noen skikkelig store steiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ordne sne, men på karmøy selges det kun i ett-kg-kvanta, så dersom noen er interessert i de resterende 1970grammene er det bare å rope ut. Det vil si, ikke rop ut, skriv en kodet melding som ikke kan spores hverken frem, tilbake eller til sida. Kan aldri være for sikker når man er pro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.