Gå til innhold
Fiskersiden

Bymarka 2010


Kay-Arne Olsen
 Share

Recommended Posts

Ble en liten tur på Kobberdammen i aften, Skulle bare se hvordan de var med isgang og evt ta et par kast. Været var upåklagelig og fisken gikk helt ved land og supte i seg mygg, så faktisk flere over tre kilo som mesket seg i mygg så si på tørt land! Jeg er tro til gamle Remen slukfabrik og 10g Møresild i kobber/rød ble raskt lempet i vannet. På tredje kastet blir det bråstopp, og åretse første over kiloen var klar for kjapt foto og tilbake i vannet... Var mange og fisket og noen flere småfisk ble tatt, men treg og forsiktig i dag. Morgen og søndag blir det liv tenker jeg.

Ps fisken veide 3,3 kilo...

104890_s.jpg

104889_s.jpg

Kay-Arne

Endret av Olsen77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aften, Det og sette tilbake fisk har blit en vane Hugo:-) Får så steike my fesk vettu... No blir det oppsyn i morgen og stor satsing på Gjedda på søndag og mandag, har et stevnemøte med ei 15+ på søndag.

Vannet er ikke vanskelig og finne, du kjører til/mot golfbanen i Tømmerdalsveien,så 3/4 km etter golfbanen er det en stor parkerings plass på høyre side, så går du 100m videre og så til venstre for veien vil du finne en fin grus sti som går rundt vannet, du kan også kjøre mot skistua for så og parkere på buss-stoppen som heter Kobberdammen, og gå grus sti den veien.

(bruk gulesider eller no, tatt to pils for my te og forklare veien bedre

Endret av Olsen77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå som hele byen har fått levert avis med bilde av storfisk og navngitte vann så blir det vel håpløst for oss som fisker mye og ønsker å være i fred på tur. Hvor skal jeg dra nå?

Det skal vel ikke være noen hemmelighet at det settes ut fisk i disse vannene, blir vel gjort for allmennheten. Sjekk TOFA, finnes mange vann i kort avstand fra Trondheim.

Stor fisk finnes flere plasser uten at man trenger å fiske i kø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som hele byen har fått levert avis med bilde av storfisk og navngitte vann så blir det vel håpløst for oss som fisker mye og ønsker å være i fred på tur. Hvor skal jeg dra nå?

Var mye folk der i går ja.. Masse vakende småfisk men virket som om det var få som fikk opp noe.. Jeg fikk opp 2 i størrelse veldig liten før jeg ga meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.