Gå til innhold
Fiskersiden

havbunn,dybder


Netland
 Share

Recommended Posts

Juuhu!! Grattis Trond! Bra jobba! Hadde trua på deg hele veien! Heia Trond, Heia Trond!!

Edit: Hmmm... Jeg er mod... Jeg kan slette de foregående postene, poste denne linken: http://kart.kystverket.no/default.aspx?gui=1&lang=2 og være en vinner...

Eller kanskje ikke...

Endret av Oz
onde hensikter...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du bruker 2 minutter på å få postet et smilemerke vil jeg anbefale deg å ikke bruke for mange av dem ;-)

Tilleggsinfo: SZoom inn på ønsket område og velg til venstre: Elektroniske sjøkart (ENC) (1)Elektroniske sjøkart (ENC) - Full ECDIS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du bruker 2 minutter på å få postet et smilemerke vil jeg anbefale deg å ikke bruke for mange av dem ;-)

Tilleggsinfo: SZoom inn på ønsket område og velg til venstre: Elektroniske sjøkart (ENC) (1)Elektroniske sjøkart (ENC) - Full ECDIS

He,he nei vi hadde 22.00 begge to,men jeg fikk 22.02 når jeg brukte edit funksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men dersom du krysser av slik jeg nevner vil du få opp info som Sand, Grus, Shell, Rock osv dersom informasjonen finnes i det området du velger... Og jeg antar det er det du er ute etter. Dersom du er ute etter 3D-bilde av havbunnen må du nok investere i en dyr plotter eller f.eks en Olex....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.