Gå til innhold
Fiskersiden

Åpningsfiske Ogna


Michael Rasmussen
 Share

Recommended Posts

Hei.

Siden mine lokale elver er stengt iår, hadde jeg egentlig ikke tenkt meg på noe åpningsfiske , men en kompis klarer ikke å holde seg hjemme, så han tar turen til Ogna.

Siden jeg er en svak sjel sitter jeg nå og vurderer å bli med :dribble:

Spørsmålet er om det i det hele tatt er fisk på elva? Jeg regner med at det er lite vann, men det kan vel kanskje ha gått opp noe laks i kulpen? Den siger vel litt opp og ned på flo og fjære?

Det er mange år siden jeg har fisket i Ogna, og det ble med en 1 gang, kjedelig å fiske med makk å dupp i kø i en stilleflytende kulp, men jeg må innrømme at tanken på å sitte ved elva natt til 1 juni er fristende :glare:

Det hadde vært kjekt hvis noen hadde litt info å dele, sånn at jeg klarer å bestemme med for å reise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel fått inntrykket av at det er litt spesielt miljø langs elva ja :D

Spesielt er ordet ja. Hvis du i det hele tatt klarer å rigge deg til på en ledig plass, må du være ekstremt fokusert i kastinga. Her går det snører i alle retninger, og gud være med deg om du krysser noen av de lokales sektorer. Nei, fra Ogna har jeg ikke mange gode minner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.