Gå til innhold
Fiskersiden

Trønderflua på nye eventyr.


Trønderflua
 Share

Recommended Posts

Her vil det komme sporadiske rapporter fra fisketurene mine. De er ganske hyppie, og jeg ser ikke helt poenget med å poste nye tråder om turer som ikke har SÅÅ spennende fangster. Derfor blir det atter en samletråd. :)

Kan starte med et bilde fra siste tur, med solid Tangsprell pers på 41 gram og svimlende 19cm!! :D

storsand011-1.jpg

Endret av Trønderflua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt på etterslep her, men siste søndag ble det tatt en tur til Trolla på jakt etter nye arter på både meg og David.

Plukka opp David rundt kl 11. Strålende vær og skyhøye forhåpninger godt på plass!

Annkom trolla etter litt susing rundt i tr.heim, der var Raphaug på plass, og Nanablag som vistnok hadde vært der siden i 9 tiden, var ikke der. <_<

Viste seg etter litt telefonbruk, han var på helt feil plass. :huh:

Det ble ikke det helt store av fisk på land på turen, men vi fikk vel alle bortsett fra Carl en ny art, Nana fikk vel 3 eller 4 hvis jeg ikke husker helt feil.

Paddis ble det ikke på meg, men Grønngylt ble det, en art jeg ikke helt hadde forventet å få.

Fine fisken :blush:

IMG_1753.JPG

Lekre farger

IMG_1755.JPG

Paddetorsken får bli en annen gang, må handle inn masse utstyr igjen etter turen dit...snakker om råtten bunn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah, we looking for some of the big splits aswell, didnt find any that was big enough really.

But can always put more on i guess. <_<

One thing though, it seemed to me that the PT version of the micro tackles seemed to work alot better than the ones where you got the hook on the bottom just hanging freely.

Endret av Trønderflua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en tur til Skarnsundet i går kveld, på Mosvik siden. Mye aktivitet hele tiden, men det ble kjapt kjedelig da det var hyse, hyse, hyse, hyse, hyse og atter hyse. Ikke var de store heller, halvparten var rundt 2kg, med 2.3kg på topp, mens resten var under 1kg.

Bytta til hel og halv sild som agn, men det resulterte bare i mye runs og napp men ingen kroking.

Det var fint vær om ikke annet da. :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Mr Big fish :)' date='03 juli 2010 - 23:59' timestamp='1278194379' post='604125]

"Fangst-tråd - Alle andre gjør det, så da må jeg og... "

Dette er feil :)

Still it's good to have somewhere to post all the small trips that don't have the best catches. We probably miss out on lots of good tips because people can't be bothered posting reports of fish they don't consider to be worthy of a report.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle prøve fisket i Siljan i sverige nå. La igjen alt av fiskeutstyr hjemme av en eller annen grunn, og første morgenen tusla jeg ned til vannet med karmeraet og spotta ei karpe eller no som vimsa rundt inne på grunna i sin egen verden. Fikk tatt noen bilder av den før det bars rett inn til sentrum for å handle fiskeutstyr. :bbq:

Aner ikke hvordan fisket er her da, men det finner jeg vel fort ut. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.