Gå til innhold
Fiskersiden

Trønderflua på nye eventyr.


Trønderflua
 Share

Recommended Posts

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

God start på musesesongen :)

Vi kan jo bytteguide litt. Jeg har en guttunge på 11 som har utrolig lyst til å få en hai av noe slag......

Så kan jo jeg hjelpe deg med fluelaksen til neste år.

Den gamle kaia i Børsa har så nært haigaranti som en kan få. Ta med ei litt kraftig stang og minimum 50g søkke og pælm rett ut for betongelementene eller litt til venstre. En krok eller to med fisk av noe slag som agn, og vips. Men pass på piggene foran ryggfinnene på svarthåen, så det ikke går slik som med TEB :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Jon.

Bildet viser dog ikke "pelvic claspers" som de tekstene jeg har funnet sier at havmusa har (i likhet med skater og haier), i tilleg til den uparede clasperen i panna.

Litt av en plassering av et paringsorgan btw :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Takk, Jon.

Bildet viser dog ikke "pelvic claspers" som de tekstene jeg har funnet sier at havmusa har (i likhet med skater og haier), i tilleg til den uparede clasperen i panna.

Litt av en plassering av et paringsorgan btw :closedeyes:

Så du er bare ute etter grisebilder, med andre ord? Tsk tsk, tenkte jeg det ikke.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Bare ute etter grisebilder :)

Takk gutta!

Legger merke til at han som viser fram de pelviske claspersene ikke viser fram clasperen i panna. Er det bare de som blir ekstra glade for å se flua som flasaher alle 3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 av 3 mål ble om ikke annet innfrid på turen. Den riktig store tangsprellen så vi ingenting til, men ny art og hai i bøtter og spann ble det om ikke annet. :)

Rapport med bilder kommer så fort jeg kommer meg hjem fra jobben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber til kl 20.00 i morgen, så må i så tilfelle bli etter jobben. Må jo forsåvidt bli mørkt først alikevell. Må diskutere litt med kjerringa, var ikke hjemme før kl 4 i natt så ikke sikkert det blir like populært. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.