Gå til innhold
Fiskersiden

Avet sneller


Hafnor
 Share

Recommended Posts

Hei alle sammen. Jeg har tidligere personlig vært imot avet sneller av den grunn at de bruker såkalt "dry drag" på karbonskivene deres. Det har vært mye blest rundt om i verden om dette med nedslitte bremseskiver pga. nettopp dette med tørre karbonskiver. Avet har valgt å fortsette med denne dry drag teknikken og det er veldig godt beskrivet her av en produktutvikler av Avet

http://alantani.com/index.php?topic=168.0

Jeg har gått hardt ut mot disse snellene etter de skrekkbildene jeg har sett på nettet, men har bestemt meg for å endre meningen min etter denne "presseuttalelsen" her er det godt beskrevet hvorfor de gjør dette som ikke mange andre velkjente merker gjør hva gjelder greasing. Vet det er mange avet fans i Norge og selv om min tidligere mening ikke har hatt så mye å si for noen kan jeg ha gitt andre sure assosiasjoner til produktet. dermed renvasker jeg meningen min og endrer min mening til at avet sneller er et solid produkt i topp klasse.

Kult å se når utviklere og produsenter hører på sluttbrukerne og gir dem en ordentlig forklaring på deres teknikk, selv om de ikke skal endre noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Helt enig. Har ikke testet snellene, men det skal jeg. har faktisk kjøpt en liten sx. det jeg prøvde å få frem var at det var dumt av meg å gi sure miner til folk der ute som har eller vurderte å kjøpe Avet. Grunnen til jeg gjorde dette er rett og slett fordi jeg har ført ordet videre fra utenlandske forum som har testet de og jeg har også linket til alantani sine litt "stygge" avet rebuilds. Helt enig med deg Rage, var dumt å uttale meg i det hele tatt. derfor prøver jeg nå desperat å renvaske mitt ord :)

samtidig er det kjedelig at jeg som sluttbrukere advarer mot produkter uten alle facts på bordet. dette kan føre til mindre salg for de få produsentene i Norge som for en gang skyld tørr å ta inn noe annet enn shimano i sitt sortiment

Endret av Hafnor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.