Gå til innhold
Fiskersiden

Søkefunksjon fungerer ikke


 Share

Recommended Posts

Et mer relevant spørsmål er hvorvidt det jobbes med å anskaffe og installere en bedre søkemotor? Resultatene og søkemulighetene i eksisterende søk er ikke spesielt godt skalert til den store mengden informasjon som finnes i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noe rart som har skjedd med MAC´en min. Får ikke søkt som sagt, men verre er det at den ikke vil spille av videoer på nett heller, som youtube osv. Hva fanden skjer?? Har ikke gjort noe spesielt med macen heller før dette??...

Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søkefunksjonen virker den. Og søker man "presist" får man også mer presise søk. Søkemotoren er nok grei nok, er nok mere at folk er late og ikke har lært seg søketeknikker på nettet siden google gjør folk til bananer i hodet :D

Les mer om hvordan søke effektivt på nettet her!

Jada, søkefunksjonen her på FS virker, men hadde dere hatt muligheter til å mekke litt med filtrene slik at "asp" ikke lenger blir filtrert bort. Det er garantert flere enn meg som har prøvd det søket med samme triste resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja, ikke nå, nå pakker jeg og binder de siste fluene for årets første skikkelige laksefisketur! Blir borte en stund. Asp er ikke filtrert bort, men 3 bokstaver er for lite til å søke. Det må inneholde 4 eller mer bokstaver for å bli validert. Dette for å minimere server load og er helt standard på alle forum. Søk fiske + asp feks fungerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noe rart som har skjedd med MAC´en min. Får ikke søkt som sagt, men verre er det at den ikke vil spille av videoer på nett heller, som youtube osv. Hva fanden skjer?? Har ikke gjort noe spesielt med macen heller før dette??...

Noen som har tips?

Prisen å betale for å ha ett Apple produkt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.