Gå til innhold
Fiskersiden

Fin tur. På dypt vann. Fra land.


ChristerGj
 Share

Recommended Posts

Eg tok ein fin kjøretur utover i fjorden for å testa staden til Christer, det var djupare enn eg hadde håpa på, over 270 m snøre gjekk ut før botnen var nådd. Medan eg venta på napp vart slukstanga nytta, og årets første trøndermakrell vart landa.

Etter ei stund nappa det på surfen og ei brosme på 6,4 vart berga opp på berget. Seinare vart det ein del napp, uten resultat, men den siste fisken som fann agnet mitt mistenker eg å vera skate. Den datt av halvvegs opp. :thumbsup:

Inne i kjeften på brosma fann eg ein sirkelkrok som ikkje var min, så brosma hadde vore på hjå nokre andre tidlegare. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg tok ein fin kjøretur utover i fjorden for å testa staden til Christer, det var djupare enn eg hadde håpa på, over 270 m snøre gjekk ut før botnen var nådd. Medan eg venta på napp vart slukstanga nytta, og årets første trøndermakrell vart landa.

Etter ei stund nappa det på surfen og ei brosme på 6,4 vart berga opp på berget. Seinare vart det ein del napp, uten resultat, men den siste fisken som fann agnet mitt mistenker eg å vera skate. Den datt av halvvegs opp. :D

Inne i kjeften på brosma fann eg ein sirkelkrok som ikkje var min, så brosma hadde vore på hjå nokre andre tidlegare. :dribble:

Flott :D Sikker på at det ikke var en 10/0 SSW J-krok? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott ;) Sikker på at det ikke var en 10/0 SSW J-krok? :)

Det var ein 6/0 sirkel, av ein eller anna produsent, kanskje Owner`. :blush: Men det kom tre båter med tyske fisketurister og ville ligga heilt inn mot land, det kan jo vera ein av dei som har slitt av tidlegare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.